Isännöitsijä, Realia Isännöinti, Riihimäki

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Riihimäelle joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja aktiivista

isännöitsijää

Riihimäen toimistomme sijaitsee kaupungin keskustassa Hämeenkadulla, ja palvelee ammattitaidolla neljän isännöitsijän ja yhden toimistoisännöitsijän voimin asiakkainaan asunto-osakeyhtiöitä ja liikekiinteistöjä Riihimäeltä sekä lähikunnista.

Tehtävääsi kuuluu asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöinti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Vastaat omalta osaltasi siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Tällaisia ominaisuuksia arvostamme:

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Työkokemus kiinteistöalalta ja isännöitsijänä toimimisesta on tehtävässä vahvaksi eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antavat lisäksi muun muassa talouspalvelumme sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana: www.realiaisannointi.fi/hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, haethan tehtävää viimeistään 12.12.2021. Lisätietoja tehtävästä antaa 7.12. – 10.12. Tuomas Nopanen p. 010 2287 086 tai tuomas.nopanen@realia.fi.

Työnantajalupauksemme:
Realia tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Realialla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Henkilöstömme mielestä vahvuuksiamme ovat mielenkiintoiset työtehtävät, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu sekä päätöksenteko. Lisäksi henkilöstömme kokee, että strategiaa ja tulevaisuuden näkymiä viestitään meillä hyvin ja esihenkilömme luottavat tiimiläisiinsä (henkilöstökysely 9/2021).

Toimintaa ohjaavat arvomme:

Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.