Isännöitsijä, REIM Lahti Oy, Lahti

REIM Group Oy on täysin suomalais- ja yksityisomisteinen valtakunnallisesti toimiva asiakaspalveluhenkinen isännöinti- ja kiinteistövälityskonserni. REIM Groupin ammattitaitoinen henkilökunta palvelee 13 paikkakunnalla taloyhtiöitä, rakennuttajia ja kiinteistöjen omistajia. REIM Groupissa toimii yli 170 kiinteistöalan ammattilaista, hoitaen yli 8 miljardin euron kiinteistövarallisuutta.

Haemme Lahteen vakituiseen työsuhteeseen

isännöitsijää

Haemme vahvaa ammattitaitoa ja useamman vuoden työkokemusta omaavaa alan ammattilaista vahvistamaan nuorekasta työyhteisöämme. Sinulla on tekninen tai kaupallinen pohjakoulutus ja vähintään alan IAT-tutkinto. Muut kiinteistöalan koulutukset katsotaan eduksi.

Olet asiakaspalveluhenkinen, yhteistyökykyinen ja -haluinen, itsenäiseen työskentelyyn tottunut ja ajankäytön organisointi on hallinnassasi. Omaat riittävät IT-taidot ja opit tarvittaessa uusien järjestelmien käytön nopeasti.

Odotamme sinulta joustavuutta vaihteleviin työaikoihin ja mahdollisuutta osallistua iltakokouksiin.

Me tarjoamme haasteellisen työn nykyaikaisessa työympäristössä, mahdollisuuden lisäkoulutukseen sekä erinomaisen tilaisuuden kehittää isännöintialan asiantuntijapalveluja vakavaraisessa suomalaisessa yrityksessä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV palkkatoivomuksineen 19.11.2019 mennessä sähköpostitse osoitteeseen jarkko.tolonen@reim.fi

Haastattelut alkavat jo hakuajan aikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä.