Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.11.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Sakipa Oy Isännöinti, Pori

Sakipa Oy Isännöinti on Satakunnan alueella toimiva kasvava ja nykyaikainen isännöintitoimisto. Olemme osa Oiva Isännöintiä, joka toimii jo kymmenellä eri paikkakunnalla. Oiva Isännöinti on isännöintialan uudistaja, joka panostaa digitaalisuuteen ja paikallisuuteen. Palvelujamme ovat isännöinti ja asuntojen vuokraus. Huolehdimme asukkaiden viihtyisyydestä ja kiinteistövarallisuuden arvon säilymisestä.

Vastaat asunto-osakeyhtiöiden sekä kiinteistöyhtiöiden hallinnollisesta ja teknisestä isännöinnistä.  Haemme reipasta ja asiakaspalveluhenkistä

isännöitsijää

Mikäli sinulta löytyy

• soveltuvaa teknistä tai hallinnollista koulutusta, jonka lisäksi arvostamme esim. IAT-, ITS tai AIT-tutkintoa
  • halua käyttää digitaalisia työkaluja
  • hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot ja mahdollisuus iltakokouksiin
  • pitkäaikaista sitoutumista työtehtäviisi

Tarjoamme sinulle ihanteellisen työyhteisön, uudistetut toimitilat, joissa työskennellä sekä mielenkiintoisen työtehtävän ja uudenaikaiset työvälineet sekä toimintatavat.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Perttu Taulu, 041-434 2914.  Hakemuksen CV:llä ja palkkatoivomuksella pyydämme lähettämään viimeistään 6.11.2022 mennessä sähköpostilla perttu.taulu@sakipa.fi.

Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten teemme valinnan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Kiinteistösi parhaaksi!

Sakipa Oy Isännöinti
Yrjönkatu 15, Pori
www.sakipa.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.11.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!