Isännöitsijä, Seinäjoen Isännöintikulma Oy, Seinäjoki

Seinäjoen Isännöintikulma Oy on Seinäjoella toimiva hyvämainen ja tehokas isännöintipalveluiden tuottaja. Työmme teemme intohimolla emmekä tingi laadusta. Hyvä isännöinti tuo asiakastyytyväisyyttä, luotettavuutta sekä arvostusta sekä ylläpitää ja nostaa kiinteistöjen arvoa.

Haemme

isännöitsijää

Seinäjoelle vakituiseen työsuhteeseen. Etsimme isännöintikokemuksen omaavaa isännöitsijää, jolla on halu kehittyä ja kehittää isännöintiä. Arvostamme, mikäli sinulla on vähintään ITS -tutkinto.

Tulet olemaan yksi yrityksemme avainhenkilöistä. Odotamme sinulta kaupallista tai teknillistä koulutusta sekä kiinteistöalan hyvää tuntemusta. Et pelkää tarttua uusiin haasteisiin. Tehtävässä menestyminen vaatii itsenäistä työskentelyä ja asiakaspalveluhenkisyyttä. Välillä myös paineensietoa. Olet tarkka ja neuvottelutaitoinen. Omaat hyvät it-perustaidot, olet käyttänyt isännöintiohjelmistoja, joista Fivaldin osaaminen on sinulle eduksi. Opit ja omaksut uudet asiat nopeasti.

Työsi on itsenäistä. Hoidat vastuullisesti omat kohteesi. Saat vankan tuen Seinäjoen Isännöintikulman muilta työntekijöiltä. Toimistomme sijaitsee parhaalla paikalla Seinäjoen keskustassa.

Tarjoamme isännöintialan ammattilaiselle vakituisen työsuhteen, hyvät edut isännöintialan ammattilaisten joukossa vakavaraisessa kotimaisessa perheyrityksessä.

Meille on tärkeää, etteivät työntekijämme uuvu työtehtävien takia. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme ja pidämme tärkeänä henkilökunnan osaamistaidon ylläpitämisen.

Mikäli tunnistit itsesi edellä mainitusta kuvauksesta, hae tehtävään mahdollisimman pikaisesti, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Hakemukset sähköpostitse osoitteeseen mika.pouttu@isannointikulma.fi. Hakuaika päättyy 18.2.2019.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Mika Pouttu, mika.pouttu@isannointikulma.fi, puh. 0500 562 118.