Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 15.02.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, SKIPA Kiinteistöpalvelut Oy, Espoo

SKIPA Kiinteistöpalvelut Oy tarjoaa asiakkailleen isännöinti-, kiinteistöhuolto- ja siivouspalveluita. Olemme ISA-auktorisoitu isännöitsijätoimisto. Toimintamme on alkanut 1971 Suvelan- ja Espoon keskuksen alueilta ja nykyisin palvelukohteita on myös mm. Muuralassa, Kauniaisissa, Tuomarilassa, Nöykkiössä, Vanttilassa, Kauklahdessa, Saunalahdessa ja Leppävaarassa.

Etsimme ammattitaitoista

isännöitsijää

vakituiseen työsuhteeseen.

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja vähintään aloitettu IAT-tutkinnon suorittaminen. Mielellään kokemusta isännöitsijänä toimimisesta.

Työ edellyttää hyviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Hyvät IT-taidot ovat eduksi ja kokemusta mielellään Fivaldi – kiinteistöhallinnan ohjelmistosta.

Paikka täytetään mahdollisimman pian. Lähetä hakemuksesi ja CV toimitusjohtaja Jukka Siltasalmelle jukka.siltasalmi@skipa.fi viimeistään 15.2.2019 mennessä. Lisätietoja Jukka Siltasalmi 09-859881. www.skipa.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 15.02.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!