Isännöitsijä, Tapiolan Lämpö -konserni, Espoo

Tapiolan Lämpö –konserni tarjoaa isännöinti-, asiantuntija- huolto-ja kunnossapito pääkaupunkiseudun asunto- ja kiinteistöyhtiöille. Konsernissa työskentelee yli 300 kiinteistöalan ammattilaista. Tapiolan Lämpö-konserniin kuuluu emoyhtiö Tapiolan Lämpö Oy:n lisäksi Olarin Huolto Oy ja Tapiolan Keskustorni Oy. Karakallion alueella tarjoamme huollon ja isännöinnin palveluita Karakallion Huollon nimissä ja Hakunilassa isännöintipalveluita JS-Auditin nimissä.

Liiketoimintamme kasvaessa haemme Tapiolan Lämpö-konserniin

isännöitsijää

johtamaan nimettyjen, hyvin hoidettujen asunto-osakeyhtiöiden asioita hallituksen ja yhtiökokouksen antamien ohjeiden mukaisesti. Varmistat työssäsi, että asunto-osakeyhtiön päätöksentekijöillä on käytössään parhaat ammattilaiset ja oikea tieto päätösten tukena. Lisäksi valvot ja varmistat, että päätökset toteutetaan nopeasti ja taloyhtiön kannalta järkevästi. Työskentelet osana ammattitaitoista tiimiä, johon kuuluu isännöitsijäkollegoita, teknisiä asiantuntijoita, kiinteistöassistentteja ja kirjanpitäjiä.

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (vähintään IAT-tutkinto) ja olet työskennellyt isännöitsijän tehtävissä ainakin muutaman vuoden ajan. Sinulla on kokemusta ja näkemystä asunto-osakeyhtiöiden hallinnosta, sekä korjaushankkeiden johtamisesta. Työskentely isännöitsijänä edellyttää asiakaslähtöistä työotetta, sekä erinomaisia asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja. Hyödynnät työssäsi sujuvasti tietotekniikkaa ja sisäistät näppärästi uusien järjestelmien käytön.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen kasvavassa, vakavaraisessa konsernissa. Työntekijöidemme hyvinvointi ja jaksaminen on meille tärkeää ja tarjoamme työsuhde-etuina mm. laajan työterveyshuollon, 400e/vuosi tukea harrastustoimintaan, sekä mahdollisuuden työsuhdepolkupyörään.

Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa ja Vantaalla ja sinulla on mahdollisuus vaikuttaa työpisteesi sijaintiin. Emme kuitenkaan velvoita sinua työskentelemään konttorilta käsin, vaan työtä voi tehdä joustavasti myös etänä. Haluamme tukea työntekijöidemme ammatillista kasvua ja tarjoamme mahdollisuuden jatkaa kouluttautumista työn ohessa, mikäli olet kiinnostunut suorittamaan esimerkiksi ITS- tai AIT-tutkinnon.

Tule mukaan tekemään kanssamme merkityksellistä työtä!

Lisätietoja tehtävästä antaa isännöinnin liiketoimintajohtaja (terhi.ruuhonen@tl-konserni.fi) p. 020 750 5252.

Jos kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kera 4.5.2021 mennessä. Huomaathan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja paikka täytetään sopivan kandidaatin löydyttyä.