Isännöitsijä, Tapulin Huolto Oy, Helsinki

Tapulin Huolto Oy on vuonna 1975 perustettu Tapulikaupungissa sijaitseva arvostettu sekä auktorisoitu ISA isännöitsijätoimisto ja kiinteistöhuoltoyritys. Hoidossamme on sekä isännöinnissä että kiinteistöhuollossa kohteita mm. Tapulikaupungissa, Puistolassa, Malmilla, Suutarilassa, Tapanilassa jaTikkurilassa.

Tapulin Huolto etsii nyt ammattitaitoista

isännöitsijää

vakituiseen työsuhteeseen.

Päätehtäväsi on asunto-osakeyhtiöiden talouden, hallinnon ja teknisen elinkaaren hallinta. Tehtävässä menestyminen edellyttää soveltuvaa alan koulutusta (IAT tai vastaava) sekä aiempaa kokemusta asunto-osakeyhtiöiden isännöinnistä.

Lisäksi odotamme MS Office -työkalujen sujuvaa käyttötaitoa. Visma Fivaldi -ohjelman aiempi osaamisesta on etua tehtävässä menestymiselle etkä pelkää tarttua myöskään esim. laskutustehtäviin tarvittaessa.

Etsimämme henkilö on tarkka, itseohjautuva ja itsenäinen tiimipelaaja, jolla on positiivinen asenne työntekoon. Lisäksi kykenet organisoimaan työsi ja aikataulusi, mutta arvostat tiimin tukea ja avointa kommunikointia.

Tarjoamme:

• vakituisen ja luotettavan työpaikan kotimaisessa yrityksessä
  • itsenäisen ja vastuullisen toimenkuvan
  • mahdollisuuden vaikuttaa omaan työnkuvaan
  • mukavan ja tiiviin työyhteisön tuen sekä mielekkään työympäristön
  • kilpailukykyisen palkkauksen

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostitse kimmo.leinonen@tapulinhuolto.fi 9.9.2019 mennessä. Lisätietoja voi tiedustella puh. 041 5253301.