Isännöitsijä / tekninen isännöitsijä, Isännöintimestarit Oy, Turku

Isännöintimestarit Oy tarjoaa isännöintipalveluita Turussa. Tarjoamme kokonaisvaltaista isännöintiä pääsiassa asunto-osakeyhtiöille. Panostamme hallittuun ja suunnitelmalliseen hallinnon hoitoon, tekniseen osaamiseen, aktiiviseen viestintään ja avoimuuteen. Olemme toimineet vuodesta 2009 lähtien. Yrityksessämme työskentelee tällä hetkellä neljä isännöitsijää, apulaisisännöitsijä ja kaksi kiinteistösihteeriä.

Haemme

isännöitsijää / teknistä isännöitsijää

ammattitaitoiseen joukkoomme toimintamme vahvistamiseksi.

Hakemamme henkilö hoitaa puolipäiväisesti teknisen isännöitsijän tehtäviä sekä lisäksi muutaman taloyhtiön päävastuullista isännöintiä.

Teknisen isännöitsijän tehtäviä on huoneistojen muutostyöilmoitusten käsittely ja vaihtelevat tehtävä taloyhtiöiden korjaushankkeiden parissa.

Isännöitsijänä mm.

• Hoidat kiinteistön teknistä ja hallinnollista puolta yhdessä taloyhtiön hallituksen ja kiinteistöhoidon kanssa.
  • Vastaat taloussuunnittelusta ja laadit tilinpäätökset yhteistyössä kirjanpitäjän kanssa.
  • Valmistelet ja pidät kokouksia.
  • Vastaat tehtävien toimeenpanosta kokousten päätösten mukaan.
  • Olet yhteydessä osakkaisiin ja asukkaisiin kiinteistösihteerien avustuksella.

Isännöitsijän toimenkuva on laaja ja monipuolinen. Työ sisältää paljon iltakokouksia, joista maksetaan kokouspalkkio.

Toivomme isännöintialan koulutusta ja kokemusta isännöinnistä tai kiinteistöjohtamisesta. Pohjakoulutuksena vähintään opisto / AMK- tasoinen tekninen tai kaupallinen peruskoulutus.
Teknisen ja-/tai rakennuspuolen, kiinteistöalan työkokemus tai koulutus katsotaan eduksi.

Työssä edellytämme hyvää organisointitaitoa, ongelmanratkaisu- ja paineensietokykyä, oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Työ sisältää runsaasti asiakaspalvelua ja tiedottamista, joten sujuva suullinen ja kirjallinen ilmaisukyky ja neuvottelutaidot ovat suotavia.

Tarjoamme:

• maltillisen määrän hallinnoitavia taloyhtiöitä
  • kilpailukykyisen kokonaispalkan ja edut
  • ammattitaitoisen tukiverkoston
  • kouluttautumismahdollisuuden

Tehtävä on vakituinen ja työ voit aloittaa heti tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä sähköpostilla tiina.virta@isannointimestarit.fi.

Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kera 27.11.2020 mennessä tiina.virta@isannointimestarit.fi.