Isännöitsijä, Tilipaikka Oy, Nummela

Tilipaikka Oy on auktorisoitu ja ISO 9001 sertifioitu tili- ja isännöintitoimisto Nummelassa ja Karkkilassa. Yrityksemme täyttää syyskuussa 40 vuotta. Tilipaikka on nykyaikainen kasvava yritys ja etsimme tiimiimme lisää vahvistusta.

Haemme Nummelaan tiimiin

isännöitsijää

Edellytämme itsenäistä otetta työhön, ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta. Olet hyvät vuorovaikutustaidot omaava itsenäinen tiimin jäsen ja haluat ottaa vastaan haasteita, oppia uutta ja menestyä.

Koulutuksesi on IAT, ITS tai AIT-tutkinto ja työkokemusta isännöinnistä useammalta vuodelta. Tekninen koulutus katsotaan eduksi.

Miksi Tilipaikka?
Meillä Tilipaikassa pääset tekemään töitä mielenkiintoisten asiakasyritysten kanssa. Työtehtävät ovat monipuolisia, haastavia ja innostavia. Olemme kasvava ja kehittyvä isännöintitoimisto, jossa kaikilla on mahdollisuus edetä ja kehittää ammattitaitoaan. Tarjoamme työntekijöillemme nykyaikaiset työvälineet, koulutusta, kilpailukykyisen palkan ja sekä tietysti aivan mahtavat kollegat ja tiimin sekä asiakkaat. Olemme myös savuton työyhteisö.

Kiinnostuitko? Lue meistä lisää: www.tilipaikka.fi.

Täytämme paikan sopivan henkilön löytyessä. Hakemukset palkkatoiveineen kuitenkin viimeistään 31.8.2019. mennessä osoitteeseen: heleena.peltonen@tilipaikka.fi. Merkitse otsikkokenttään selkeästi: Hakemus Nummela isännöitsijä.