Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 21.06.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijä, Turun Isännöintikeskus Oy, Turku

Turun Isännöintikeskus Oy on toiminut vuodesta 1984. Meillä työskentelee 28 kiinteistöalan ammattilaista, ja toimimme Turussa ja sen lähialueilla. Olemme auktorisoitu isännöintitoimisto, ja Isännöintiliitto palkitsi meidät Vuoden isännöintiyrityksenä vuonna 2016. Olemme Akseli Kiinteistöpalvelut Oy:n tytäryhtiö.

Haluatko kävellä isännöinnin etujoukoissa? Pidätkö huolehtivasta asiakastyöstä? Tartutko työhön itsenäisesti ja nopeasti ja hoidat hommat ammattitaitoisesti kerralla kuntoon? Tule meille

isännöitsijäksi

nykyaikaiseen isännöintitoimistoon, jonka toiminta laajenee kaiken aikaa.

Meillä sinua odottavat sopiva määrä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä, moderni työympäristö Yliopistonkadun toimipisteessämme, huippuammattilaisten joukko sekä hyvät työsuhde-edut ja esimerkiksi etätyöhön joustavat työaikakäytännöt. Me saamme arjen sujumaan.

Isännöitsijänä vastaat kokonaisvaltaisesti taloyhtiöiden taloudellisesta ja teknisestä hallinnosta yhdessä kirjanpitäjän, kiinteistösihteerin ja teknisen isännöitsijän kanssa. Korkeatasoinen asiakaspalvelu ja laaja-alainen yhteistyö eri sidosryhmien kanssa on päivittäistä työtäsi.

Toivomme, että sinulla on jo kokemusta isännöintityöstä. Sinulla on todennäköisesti IAT tai AIT jo suoritettuna tai vaihtoehtoisesti kaupallinen tai tekninen ammattikorkeakoulututkinto ja halu suorittaa isännöintialan tutkinto. Viestit sujuvasti ja asiakaslähtöisesti suomen kielellä. Viihdyt tehtävässä, missä pystyt auttamaan muita ja vastaat itsenäisesti oman työsi organisoinnista.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si sekä palkkatoiveesi sähköpostitse osoitteella rekrytointi@turunisannointikeskus.fi viimeistään 21.6.2020. Lisätietoja voit kysyä henkilöstöpäällikkö Maaru Seikolalta, p. 044 0564 875.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 21.06.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!