Isännöitsijä, Y-Säätiö, Tampere

Y-Säätiö on yleishyödyllinen organisaatio, joka edistää yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta tarjoamalla kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja ihmisille, joiden on vaikea löytää asuntoa. Säätiö on poliittisesti sitoutumaton ja voittoa tavoittelematon. Säätiöllä on yli 17 000 asuntoa noin 50 paikkakunnalla. / www.ysaatio.fi M2-Kodit on Y-Säätiön kokonaan omistama yhtiö, joka omistaa ja hallinnoi Y-Säätiön kohtuuhintaisia ARA-vuokra-asuntoja ympäri Suomea. / www.m2kodit.fi

Haemme Tampereen ydinkeskustassa sijaitsevaan aluetoimistoomme vakituiseen työsuhteeseen

isännöitsijää

Isännöitsijänä vastaat nimettyjen Tampereella ja sen lähikunnissa sijaitsevien asuinkiinteistöjen isännöinnistä ja asukasyhteistyöstä sekä ylläpidon hallinnasta ja kiinteistöjen kunnossapitoon liittyvistä tehtävistä yhteistyössä teknisen isännöitsijän kanssa. Edistät asukkaidemme asumisviihtyisyyttä ja arjen sujumista yhdessä osaavan tiimin ja palveluntuottajiemme kanssa. Hoidat myös omistamiemme asunto-osakkeiden omistamiseen sekä korjaustoimintaan liittyviä monipuolisia tehtäviä. Sinulla tulee olla valmius työskennellä vastaavissa tehtävissä väliaikaisesti kesään 2021 saakka tarvittaessa myös Lahdessa sijaitsevassa aluetoimistossamme (1-2 päivänä viikossa).

Olet innostunut, kustannustietoinen, järjestelmällinen ja oma-aloitteinen, etkä pelkää kiireistäkään työpäivää.

Toivomme

• asukaslähtöistä palveluasennetta
  • soveltuvaa teknistä tai kaupallista koulutusta
  • kokemusta asuntokorjauksista
  • voimassa olevaa ajokorttia ja omaa autoa tehtävän suorittamiseen
  • matkustusvalmiutta sekä valmiutta työskennellä satunnaisesti myös iltaisin

Tarjoamme

• vakituisen työsuhteen vakaan työnantajan palveluksessa
  • mahdollisuuden kehittää ja kehittyä asiantuntijaorganisaatiossa
  • osaavien ammattilaisten tuen ja kannustavan työilmapiirin
  • nykyaikaisen työskentely-ympäristön ja työvälineet

Tule mukaan osaksi tehokasta ja toimivaa isännöintitiimiä!

Kiinnostuitko? Kysymyksiisi vastaa 22.9.2020 klo. 8.30-11.00 kiinteistöpäällikkö Jussi Korja, p. 020 702 0226
Jos tehtävä tuntui omalta, täytä hakemus palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen viimeistään 27.9.2020 osoitteessa www.ysaatio.fi/rekry