Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 16.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijäharjoittelija, Siltamäen Huolto Oy, Helsinki

Siltamäen Huolto Oy on alueen asunto-osakeyhtiöiden, ostoskeskusyhtiön ja autotalliyhtiöiden yhteisesti omistama aluehuoltoyhtiö. Siltamäen Huolto Oy:n tehtävänä on tarjota omistajilleen kiinteistönhoito- ja isännöintipalveluita omakustannushintaan. Yhtiön toimintatapaa ohjaa asukaslähtöisyys, luotettavuus, oikeudenmukaisuus ja yhteistyö. Päämääränä on laadukas ja toimiva kiinteistö, toimiva – turvallinen ja suvaitseva asuinyhteisö sekä korkea asumisviihtyvyys.

Siltamäen Huolto Oy hakee

isännöitsijäharjoittelijaa,

joka tarvitsee isännöitsijäksi opiskelun oheen harjoittelupaikkaa.

Tehtäväkuvaan kuuluu taloushallinnon, hallinnollisen isännöinnin, sekä teknisen isännöinnin osa-alueita. Tukena ja perehdyttäjinä työtehtävissä toimivat vastuunalainen isännöitsijä, sekä tekninen isännöitsijä.

Tarjoamme mahdollisuuden osallistua suuriin ryhmäkorjaushankkeisiin Siltamäen alueella, rennon ja miellyttävän työympäristön ja -yhteisön, sekä tilaisuuden kehittyä niin hallinnollisen, kuin teknisen isännöinnin saralla. Lisäksi tarjoamme pääsyn sukeltamaan asiakaspalvelun saloihin ja kertaheitolla aspa-ammattilaiseksi.

Siltamäen Huolto Oy etsii henkilöä, jolta löytyy asiakaspalveluhenkisyyttä, kärsivällisyyttä sekä pitkäjänteisyyttä asioiden hoitoon, oma-aloitteisuutta, sekä intohimoa heittäytyä taloyhtiöiden ryhmäkorjaushankkeisiin mukaan. Monipuolinen työnkuva tuo tekijälleen hyvää kokemusta ja harjaantumista suuriin rakennushankkeisiin ja hallinnolliseen puoleen samaan aikaan.

Katsomme aiemman alan kokemuksen hyödyksi, mutta se ei ole vaatimuksena tai ehtona.

Laita vapaamuotoinen hakemus Siltamäen Huolto Oy:lle 16.8. mennessä. Hakemuksen voi toimittaa sähköisesti toimisto@siltamaenhuolto.fi tai postitse osoitteeseen Jousimiehentie 3, 00740 Helsinki.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 16.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!