Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.08.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!

Isännöitsijöitä & avustavia isännöitsijöitä, OP- Filia Oy Ab, Raasepori

OP- Filia Oy Ab tarjoaa asiakkailleen osaavaa isännöintiä. Isännöintipalvelumme tavoitteina ovat mm. hyvä asumisviihtyvyys ja kiinteistöjen arvon säilyminen asiakasyhtiöissämme. Toimistomme sijaitsevat Tammisaaressa, Karjaalla, Hangossa ja Kemiönsaaressa.

Motivoidutko vaihtelevasta ja itsenäisestä työstä ja haluat kehittyä kiinteistöalan ammattilaiseksi? Haluatko työlläsi varmistaa asukkaiden viihtymisen ja kiinteistön arvon kehittymisen?

Haemme nyt kasvavaan tiimiimme isännöitsijöitä sekä avustavia isännöitsijöitä vakituisiin työsuhteisiin.

isännöitsijöitä ja avustavia isännöitsijöitä

Isännöitsijänä vastaat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöimisestä. Vaihtelevat työpäiväsi koostuvat taloyhtiöiden hallinnollisten asioiden hoitamisesta, hankkeiden edistämisestä ja yhteydenpidosta eri yhteistyökumppaneihin. Työskentelet ennakoivasti, huolehdit asukkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistön arvoa.

Avustavana isännöitsijänä hoidat avustavia isännöintitehtäviä, taloushallinnon tehtäviä sekä asiakaspalvelua ja toimit tärkeänä tukena isännöitsijöillemme. Sinunkin työpäiväsi täyttyvät monipuolisista tehtävistä ja yhdessä tiimisi kanssa mahdollistat positiivisia asiakaskokemuksia ja helpotat asukkaiden arkea. Avustavana isännöitsijänä saat arvokkaan mahdollisuuden tutustua kiinteistöalaan ja mahdollisuuden kehittää osaamistasi, jotta voit mahdollisesti jatkossa isännöitsijänä itsenäisesti ottaa vastuuta asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöimisestä.

Roolistasi riippumatta olet aktiivisesti yhteydessä niin asukkaisiin kuin muihin yhteistyökumppaneihin ja tuotat asiakaslähtöistä palvelua, tavoitteena erinomainen asiakaskokemus. Vaikka työnkuvasi onkin itsenäinen, saat tueksesi osaavan tiimin ja perehdytämme sinut perusteellisesti tehtäviisi.

Sinulla on myös mahdollisuus itse vaikuttaa omaan työnkuvaasi, sillä lopulliset työtehtäväsi voivat muovautua osaamisesi ja toiveidesi pohjalta.

Muutama sana meistä ja siitä, mitä tarjoamme sinulle

Meillä pääset osaksi tiivistä tiimiä ja hyvää työyhteisöä. Vaikka työskentelemmekin eri paikkakunnilla, meillä on tutkitusti erittäin hyvä yhteishenki ja kollegoidesi tuki on aina saatavilla.

Tarjoamme sinulle itsenäisen työn, jossa saat vastuuta ja pääset myös itse vaikuttamaan työpäiviisi. Nautimme toistemme tapaamisesta konttorilla mutta tarjoamme sinulle myös mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön. Olethan kuitenkin valmis myös liikkumaan työntekoalueellasi eli koko toiminta-alueellamme.

Työnteon helpottamiseksi panostamme käyttäjäystävällisiin järjestelmiin ja hyviin työvälineisiin. Haluamme myös mahdollistaa työntekijöidemme osaamisen kehittämisen ja koulutammekin henkilöstöämme aktiivisesti.

Pidämme huolen työhyvinvoinnistasi ja tarjoamme sinulle vakaan ympäristön, jossa vastuullisuus, ihmisläheisyys ja yhdessä menestyminen ovat keskeisiä arvoja. Saat myös käyttöösi monipuoliset henkilöstöetumme, johon kuuluvat henkilöstörahasto sekä henkilökuntaehtoiset pankki-, vakuutus- ja lainapalvelut. Tarjoamme myös kattavan työterveyshuollon, laajan hoitokuluvakuutuksen sekä täysajan tapaturmavakuutuksen. Työssäjaksamiseen panostamme arjen tasapainolla ja joustavuudella sekä tarjoamalla käyttöösi lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut.

Toimintaamme voit tutustua myös osoitteessa: https://op-koti.fi/op-isannointi/

Olisitko sinä uusi kollegamme?

Toivoisimme joukkoomme aktiivisia ja asiakaslähtöisiä uusia kollegoita, joilla on halu kehittyä kiinteistöalalla. Toivomme, että nautit monipuolisista työtehtävistä, omaat erinomaisen organisointikyvyn ja pystyt hallitsemaan monta samanaikaista projektia. Omaat pelisilmää, sosiaaliset taitosi ovat loistavat ja kykenet neuvottelemaan sekä tekemään päätöksiä itsenäisesti. Pidät siitä, että saat johtaa omaa työtäsi ja suunnitella oman kalenterisi. Kuvailet itseäsi muutoksia pelkäämättömäksi ja kokeilunhaluiseksi.

Katsomme eduksesi, mikäli sinulla on aiempaa kokemusta kiinteistö- tai rakennusalan töistä ja mikäli jo tunnet asunto-osakeyhtiöiden ja kiinteistötekniikan maailmaa. Tärkeintä on kuitenkin asenteesi ja intohimosi alaa kohtaan, sekä halusi kehittää osaamistasi. Mikäli sinulta löytyy kiinnostusta kiinteistöalaa kohtaan ja olet valmis oppimaan, niin perehdytämme sinut mielellämme alaan aivan alusta lähtien.

Sinulla voi olla esimerkiksi merkonomin, tradenomin tai muun teknisen alan tutkinto mutta myös muu koulutus voi olla tehtävään soveltuva. Eduksesi katsomme myös kokemuksen kirjanpidosta. Mahdollisesti olet hankkinut jo isännöintialan ammattitutkinnon mutta jos sinulla ei ole tätä tutkintoa, niin autamme sinua sen hankkimisessa. Lopullinen työnkuva muovautuu osaamisesi pohjalta ja tämän takia olemmekin kiinnostuneita niin isännöintialan ammattilaisista kuin kiinteistöalasta kiinnostuneista.

Sovit joukkoomme, jos olet hyvä tiimipelaaja ja haluat työskennellä isännöintialalla kanssamme modernilla otteella. Omaksut helposti uusia sähköisiä työkaluja ja hallitset yleisimmin käytetyt toimistosovellukset. Edellytämme valmiutta työskennellä tarpeen mukaan ilta-aikaan sekä ruotsin ja suomen kielen taitoa.

Miten tästä eteenpäin?

Jos haluat tietää lisää tehtävästä ja meillä työskentelystä voit olla yhteydessä isännöintipäällikköömme
Petra Grönholmiin, puh. 0445687796. Petra vastaa mielellään kysymyksiisi 15.8–19.8. klo 10–12 ja 15.8–16.8. klo 16–18.

Pohditko voisiko työ kiinteistöalalla olla sinua varten? Älä epäröi olla meihin yhteydessä, sillä keskustelemme mielellämme tarkemmin toiveistasi ja siitä, voisimmeko työskennellä yhdessä.

Haluamme kuulla sinusta! Hae tehtävää viimeistään keskiviikkona 31.8.2022 lähettämällä meille hakemuksesi ja ansioluettelosi alla olevasta linkistä. Kerro meille, miksi juuri sinä olisit oiva valinta.

Finanssialalla luottamus ja vastuullisuus ovat toimintamme perusta, minkä vuoksi tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään tarvittaessa huumausainetesti ja terveyskysely.

OP Kodin työntekijänä pääset osaksi vakavaraista ja henkilöstöstä huolehtivaa OP ryhmää. Tarjoamme laajat työsuhde-edut, kaikki tarvittavat työvälineet ja modernit työtilat huippusijainnilla. Pidämme huolen henkilöstömme kehittämisestä ja teemme tiivistä yhteistyötä omistajapankin kanssa, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme kokonaispalvelut saman katon alta.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.08.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!