Isännöitsijä, Tapiolan Lämpö, Espoo

Tapiolan Lämpö –konserni tarjoaa isännöinti-, asiantuntija- huolto-, kunnossapitopalveluita pääkaupunkiseudun asunto- ja kiinteistöyhtiöille. Konsernissa työskentelee yli 300 kiinteistöalan ammattilaista ja sen liikevaihto on noin 27 M€. Tapiolan Lämpö-konserniin kuuluu emoyhtiö Tapiolan Lämpö Oy:n lisäksi Olarin Huolto Oy, Karakallion Huolto ja JS-Audit.

Haemme toimintamme laajentuessa Espooseen

kokeneita isännöitsijöitä

johtamaan nimettyjen, hyvin hoidettujen asunto-osakeyhtiöiden asioita hallituksen ja yhtiökokouksen antamien ohjeiden mukaisesti. Varmistat työssäsi, että asunto-osakeyhtiön päätöksentekijöillä on käytössään parhaat ammattilaiset ja oikea tieto päätösten tukena. Lisäksi valvot ja varmistat, että päätökset toteutetaan nopeasti ja taloyhtiön kannalta järkevästi. Työskentelet osana ammattitaitoista tiimiä, johon kuuluu isännöitsijäkollegoita, teknisiä asiantuntijoita, kiinteistöassistentteja ja kirjanpitäjiä.

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (vähintään IAT-tutkinto) ja olet työskennellyt isännöitsijän tehtävissä ainakin muutaman vuoden ajan. Sinulla on kokemusta ja näkemystä asunto-osakeyhtiöiden hallinnosta, sekä korjaushankkeiden johtamisesta. Pyrit työlläsi edistämään kiinteistöjen arvon säilyttämistä ja parantamista koko niiden elinkaaren ajan. Työ isännöitsijänä edellyttää asiakaslähtöistä työotetta, sekä erinomaisia asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja. Hyödynnät työssäsi sujuvasti tietotekniikkaa ja sisäistät uusien järjestelmien käytön.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen kasvavassa, vakavaraisessa konsernissa. Työsuhde-etuina tarjoamme mm. laajan työterveyshuollon, lounasedun, tukea harrastustoimintaan sekä työsuhdematkalipun. Emme velvoita sinua työskentelemään konttorilta käsin, vaan työtä voi tehdä joustavasti myös etänä. Kevät tilinpäätöskiireineen varmasti mietityttää, mutta emme ole kasaamassa nk. täyttä pottia kevääksi 2021, vaan perehdytys hoidetaan noin 50% kohdemäärällä ja kesästä eteenpäin kohdemäärä normalisoituu.

Me Tapiolan Lämmöllä olemme yksi suuri joukkue, jossa työntekijät yli tiimirajojen tukevat toisiaan. Meille tärkeää on yhdessä tekemisen meininki ja keskinäinen luottamus. Olemme rakentamassa asiakaskeskeistä palvelukulttuuria, jossa ammattitaitoiset työntekijämme ovat avainroolissa. Tule mukaan tekemään kanssamme merkityksellistä työtä!

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Teemu Saarikivi p. 040-9224509 tai sähköisellä postilla teemu.saarikivi@TL-konserni.fi

Jos kiinnostuit, jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kera 4.12. mennessä. Hakemuksesi voit jättää tästä linkistä: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?558fbc87