Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistöassistentti, OP Koti Pohjanmaa, Kokkola

OP Koti Pohjanmaa tarjoaa asiakkailleen osaavaa kiinteistönvälitystä ja isännöintiä. Isännöintipalvelumme tavoitteina ovat mm. hyvä asumisviihtyvyys ja kiinteistöjen arvon säilyminen asiakasyhtiöissämme. Toimistomme sijaitsevat Kokkolassa, Ylivieskassa, Nivalassa, Oulaisissa, Haapavedellä, Haapajärvellä ja Kärsämäellä.

Haluatko osaltasi varmistaa, että asukkaat ja osakkaat saavat erinomaista asiakaspalvelua? Haluatko työskennellä olennaisessa roolissa mahdollistamassa isännöitsijöiden ja kirjanpitäjien menestyksekkään työn? Tuotatko mielelläsi ratkaisuja, jotka kehittävät asumisen laatua?

Etsimme nyt

kiinteistöassistenttia 

isännöintitiimiimme Kokkolan konttoriin vakituiseen työsuhteeseen.

Tehtävässä vastaat kiinteistö- ja asunto-osakeyhtiöiden ja toimistomme asiakaspalvelusta. Monipuoliset työtehtäväsi koostuvat mm. seuraavista asioista: asiakaspalvelu, asiakaspalvelun laadun ja asumisen laadun jatkuva kehittäminen, isännöitsijöiden ja kirjanpitäjien tukeminen, toimistotarvikehankinnat sekä kunnossapito, laskuttaminen, avainhallinta, yrityksen some-kanavien hoito, asiakkaiden kohtaaminen puhelimitse ja sähköpostitse sekä toimiston aukioloaikana asiakkaiden vastaanottaminen ja ohjaaminen.

Tarjoamme sinulle
Tehtävä on monipuolinen, ja saat siitä hyvät näkymät kiinteistöalalle. Halutessasi voit kasvattaa osaamistasi isännöinnin tai taloushallinnonkin puolelle. Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin isännöintitoimija alueellamme. Uudistamme alaa reippaasti ja haluamme kasvaa. Työyhteisömme on energinen ja mukava, meillä on tutkitusti huippuhyvä yhteishenki. Haluamme mahdollistaa työntekijöidemme osaamisen kehittämisen ja koulutamme henkilöstöämme aktiivisesti. Yrityksemme on turvallinen ja vakavarainen. Saat luonnollisesti myös OP Ryhmän henkilöstöedut ja kehittymismahdollisuudet.

Toimintaamme voit tutustua myös osoitteessa: https://op-koti.fi/op-isannointi/

Toivomme sinulta
Kuvailet itseäsi henkilöksi, joka ei halua tehdä niin kuin aina on tehty, vaan olet valmis haastamaan toimintatapoja. Et jätä asioita puolitiehen, vaan otat mielelläsi vastuuta. Osaat kuulla asiakkaan tarpeet herkällä korvalla ja hoidat hänen asiansa kerralla kuntoon. Delegoit tarvittaessa rohkeasti, olet jämäkkä ja otat asiantuntevuudellasi tilanteet haltuun.
Sovit joukkoomme, jos olet hyvä tiimipelaaja ja tuot uudenlaista tekemistä ja näkökulmaa isännöintialalle. Kokemus vastaavista tehtävistä lasketaan eduksesi, mutta ennen kaikkea haemme oikealaista asennetta ja tiimiimme sopivaa tekijää. Kaupallinen koulutustausta antaa parhaat eväät tehtävässä menestymiseen.

Lisätiedot ja hakuohjeet
Haluatko tietää lisää tehtävästä ja meillä työskentelystä? Kysymyksiisi vastaa mielellään Isännöintipäällikkö Petri Heikkinen, puh. 010 2571 775. Parhaiten Petrin tavoittaa 6.8. asti ti ja to klo 9-11 ja to 19.8. klo 9-11.

Jos taas vakuutimme sinut jo, niin lähetä hakemuksesi sekä ansioluettelosi viipymättä, mutta kuitenkin 22.8. mennessä osoitteessa op-careers.fi. Kerro meille, miksi sinä olisit oiva valinta!

Tehtävään valittavalle teemme luottotieto- ja yritysyhteystarkistuksen sekä tarvittaessa huumausainetestauksen ja terveyskyselyn.

OP Kodin työntekijänä pääset osaksi vakavaraista ja henkilöstöstä huolehtivaa OP ryhmää. Tarjoamme laajat työsuhde-edut, kaikki tarvittavat työvälineet ja modernit työtilat huippusijainnilla. Pidämme huolen henkilöstömme kehittämisestä ja teemme tiivistä yhteistyötä omistajapankin kanssa, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme kokonaispalvelut saman katon alta. 

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!