Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 27.01.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistökirjanpitäjä, Averia isännöinti Oy, Lohja

Averia isännöinti Oy on perustettu vuonna 2012. Kuulumme valtakunnalliseen Taloasema -ketjuun. Toimintamme on keskittynyt pääkaupunkiseudulle ja Läntiselle Uudellemaalle. Liiketoimintamme kasvaessa, haemme ammattitaitoiseen joukkoomme hallinnoimiemme asunto-osakeyhtiöiden kirjanpitäjää

Olisitko Sinä Averia Isännöinti Oy:n uusi

kiinteistökirjanpitäjä

Työtehtäviisi kuuluu toimia itsenäisesti omalla vastuualueellasi, vastaten omien asiakkaittesi kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä, ostoreskontrasta sekä vastikevalvonnasta. Verotukseen, arvonlisäveroihin sekä palkkahallintoon liittyvät asiat ovat sinulle entuudestaan tuttuja. Visma Fivaldi-ohjelman tuntemus sekä hyvät IT-taidot katsotaan eduksi. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen.

Työpiste sijaitsee Lohjalla.

Arvostamme tarkkuuden ja luotettavuuden lisäksi palvelualttiutta, joustavuutta, yhteistyökykyä sekä kykyä työskennellä paineen alaisena. Meillä sinua odottavat kannustavat työkaverit, jotka tukevat aktiivisesti työtäsi!

Lähetä hakemus ja CV 27.1.2020 mennessä osoitteeseen; maria.haukemaa@taloasema.fi.

Vastaan hakemukseen liittyviin puheluihin tiistaina 21.1.2020, klo 09.00-10.00. P. 044 7300 460 / Maria Haukemaa.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 27.01.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!