Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 16.09.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistökirjanpitäjä, Tilipaikka Oy, Nummela

Tilipaikka Oy on auktorisoitu ja ISO 9001 sertifioitu tili- ja isännöintitoimisto Nummelassa ja Karkkilassa. Tilipaikka on 40 vuotta ja nykyaikainen kasvava tili- ja isännöintitoimisto ja etsimme tiimiimme lisää vahvistusta.

Haemme Nummelaan tiimiin

kiinteistökirjanpitäjää

Kirjanpitäjänä otat kokonaisvaltaisen vastuun asiakasyritystesi taloushallinnosta, kirjanpidosta, tilinpäätöksestä ja verotuksesta. Toimit läheisessä yhteistyössä kiinteistösihteerin ja muiden taloushallintoammattilaistemme kanssa. Työ pitää myös sisällään vesi- ja sähkölaskutusta sekä asiakaspalvelua puhelimitse.
Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken toimintamme ydin. Meille on erityisen tärkeää, että tarjoamme asiakkaillemme aina parasta mahdollista palvelua.

Henkilönä olet täsmällinen ja sosiaalinen sekä pidät asiakkaiden kanssa työskentelystä. Haluat aktiivisesti kehittää omaa osaamistasi ja ammattitaitoasi. Olet kokenut kirjanpitäjä, jolla on aito halu palvella asiakkaita. Omaksut helposti uusia taloushallinnon järjestelmiä ja sinulla on jo kokemusta sähköisistä järjestelmistä.

Hakijoilta edellytämme:

• Vähintään 5 vuoden kokemusta kiinteistökirjanpitotyöstä, eduksi lasketaan työkokemus myös palkanlaskennasta
  • Sujuvaa toimisto-ohjelmien käyttöä (Excel, Word) ja kokemusta sähköisen taloushallinnon prosesseista sekä järjestelmistä ja erityisesti arvostamme Fivaldi – ohjelmistojen tuntemusta

Miksi Tilipaikka?

Meillä Tilipaikassa pääset tekemään töitä monenlaisten mielenkiintoisten asiakasyritysten kanssa. Työtehtävät ovat monipuolisia, haastavia ja innostavia. Olemme kasvava ja kehittyvä isännöinti toimisto, jossa kaikilla on mahdollisuus edetä ja kehittää ammattitaitoaan. Tarjoamme työntekijöillemme tehokkaat työvälineet, kilpailukykyisen palkan ja hyvät työsuhde-edut sekä tietysti aivan mahtavat kollegat ja tiimin sekä asiakkaat. Olemme savuton työyhteisö.

Kiinnostuitko? Lue meistä lisää: www.tilipaikka.fi

Täytämme paikan sopivan henkilön löytyessä. Hakemukset palkkatoiveineen kuitenkin viimeistään 16.9.2019. mennessä osoitteeseen: heleena.peltonen@tilipaikka.fi. Merkitse otsikkokenttään selkeästi: Hakemus Nummela kiinteistökirjanpitäjä.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 16.09.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!