Kiinteistökoordinaattori, Sipoon kunta, Sipoo

Sipoo on kasvava ja ketterä, kaksikielinen kunta pääkaupunkiseudun kupeessa. Sipoon kunnan tekniikka- ja ympäristöosasto vastaa koko kunnan investointien hallinnasta, infran ja kunnan toimitilojen ylläpidosta. Kunnan Toimitilat -yksikössä työskentelee hallinnollisissa tehtävissä 12 henkilöä ja yksikön vastuulle kuuluu kunnan toimitilat kuten koulut, päiväkodit, terveysasemat ja kulttuurirakennukset. Rakennuksia on kunnalla yhteensä noin 100.

Haemme nyt joukkoomme

kiinteistökoordinaattoria

määräaikaiseen työsuhteeseen vuodeksi.

Kiinteistökoordinaattori työskentelee tärkeässä näkyvässä roolissa asiakasrajapinnassa Toimitilat -yksikön ja kunnan omistuksessa olevien rakennusten käyttäjien välillä.

Lähimmät työtoverisi ovat asiakaspalvelupäällikkö, tekninen isännöitsijä, kiinteistönhuollon esimies, siivouspalvelun esimies ja korjausrakentamisen esimies. Olet usein myös vuorovaikutuksessa yksikkömme rakennuttajien kanssa.

Kiinteistökoordinaattorin päätyötehtävät ovat lähtökohtaisesti:

• asiakasyhteydenottojen ja asiakaskäyntien hoitaminen toimistolla sekä kiinteistöillä
  • asiakkailta tulleiden asioiden eteenpäin koordinointi ja tarvittaessa toteutukseen osallistuminen
  • asiakastiedotus ja erilaisten esitysten / koontien laadinta
  • liike- ja toimitilojen näytöt sekä vuokrasopimusasioissa avustaminen
  • sisäilma-asioissa ja viranomaistarkastuksissa avustaminen
  • kilpailutuksien avustaminen
  • huoltokirjaohjelman käytön opastukset kunnan työntekijöille ja tähän liittyvä asiakaspalvelu

Yksikössämme jokainen päivä on kuitenkin omanlaisensa kiinteistöalalle tyypilliseen tapaan, joten työtehtävien osalta toivommekin avoimuutta ja joustokykyä. Kiinteistökoordinaattorin työtehtävä on uusi ja muotoutuu lopulliseen malliinsa valitun työntekijän osaamisen perusteella.

Tehtävään sopiva koulutustausta on kaupallinen tai vastaava peruskoulutus. Lisäksi toivomme, että hakijalla on kiinteistöalan koulutus (esim. KISI, IAT, IK, AIT, ITS-TEK) ja / tai kokemusta / tietotaitoa kiinteistöalasta.

Lisäksi edellytämme toisen kotimaisen kielen erinomaista kirjallista ja suullista taitoa sekä toisen kotimaisen kielen tyydyttävää suullista taitoa.

Toivomme, että omaat hyvän asiakaspalveluasenteen ja työskentelet luontevasti mukana erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Teet työsi oma-aloitteisesti, järjestelmällisesti ja aktiivisesti. Osaat myös käyttää sujuvasti eri ohjelmia kuten Word, Powerpoint ja pystyt tuottamaan sujuvasti tekstiä tiedotteisiin ja koonteihin

Tehtävässä tulee olla oma auto käytettävissä. Työ tapahtuu pääsääntöisesti virka-aikana, mutta yksittäisiä iltakokouksia voi olla ajoittain.

Työsuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen teknisen henkilöstön virka- ja työehtosopimuksen (TS:n) mukaisesti. Tehtäväkohtainen palkka on 2500 e/kk + mahdolliset lisät. Toimeen valittavan on esitettävä hyväksyttävä lausunto terveydentilastaan ennen koeajan päättymistä. Koeaika on kuusi kuukautta.

Hakemukset pyydetään jättämään 26.8.2019 kello 15.00 mennessä ohessa olevan linkin kautta tai osoitteessa www.sipoo.fi/rekryAlkuperäiset opinto- ja työtodistukset esitetään mahdollisen haastattelun yhteydessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa tilapalvelupäällikkö Juha Pohjonen p. 040-1914517 tai juha.pohjonen(at)sipoo.fi.