Kiinteistökoordinaattori, Tekniikka- ja ympäristöosasto, Toimitilat, Sipoon kunta

Sipoo on kasvava ja ketterä, kaksikielinen kunta pääkaupunkiseudun kupeessa. Sipoon kunnan tekniikka- ja ympäristöosasto vastaa koko kunnan investoinneista, infrasta ja toimitilojen ylläpidosta sekä osaltaan mahdollistaa kuntalaisille toimivan ja turvallisen elinympäristön. Kunnan Toimitilat -yksikössä työskentelee hallinnollisissa tehtävissä 14 henkilöä ja yksikön vastuulle kuuluu kunnan toimitilat kuten koulut, päiväkodit, terveysasema ja kulttuurirakennukset. Rakennuksia on kunnalla yhteensä noin 100.

Haemme nyt joukkoomme

kiinteistökoordinaattoria

vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen, aloitus sopimuksen mukaan.

Kiinteistökoordinaattorin päätyötehtävät ovat lähtökohtaisesti:

• yksikkömme asiakasyhteydenottojen hoitaminen ja asioiden eteenpäin koordinointi / toteutus
  • avainhallinta-asioissa avustaminen
  • kiinteistödatan siirtäminen eri ohjelmiin
  • rakennusten tilanäytöt
  • päivittäin vaihtelevat ns. juoksevat työt, Sipoon kunnan alueella.
  • kokoussihteerinä toimiminen pyydettäessä
  • toimitilojen hallinnollisten asioiden avustaminen

Yksikössämme jokainen päivä on omanlaisensa kiinteistöalalle tyypilliseen tapaan, joten työtehtävien vaihtelun osalta toivomme avoimuutta, joustavuutta ja organisointikykyä. Työstä on arviolta noin puolet toimistotyötä ja puolet kenttätyötä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan tehtävän moderneissa työtiloissamme, ajanmukaiset työvälineet ja mahdollisuuden oman asiantuntemuksen kehittämiseen. Meillä saat myös dynaamisen, innostavan ja toisiaan tukevan työyhteisön. Toimitilamme sijaitsevat Sipoon Nikkilässä, hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Tehtävään soveltuva koulutustausta on kaupallinen ja/tai tekninen tutkinto, minkä lisäksi arvostamme kiinteistöalan koulutusta. Eduksi katsotaan kokemus ja tietotaito kiinteistöalasta. Tehtävään edellytetään toisen kotimaisen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito sekä toisen kotimaisen kielen tyydyttävä suullinen taito, eduksi katsotaan englannin kielen taito. Lisäksi työ edellyttää hyviä tietoteknisiä taitoja ja osaamista perusohjelmistoihin (Word, Excel, Powerpoint).

Toivomme, että omaat hyvän asiakaspalveluasenteen ja työskentelet luontevasti mukana erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Teet työsi oma-aloitteisesti, järjestelmällisesti ja omaat ongelmanratkaisu- ja paineensietokykyä vaihtelevissa työtehtävissä. Työ edellyttää oman auton käyttöä ja työ on pääsääntöisesti päivätyötä, ajoittaisista iltatapahtumista / -kokouksista sovitaan erikseen.

Työsuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen teknisen henkilöstön virka- ja työehtosopimuksen (TS:n) mukaisesti. Tehtäväkohtainen palkka on 2372,21 kk + mahdolliset lisät. Valitun on esitettävä hyväksyttävä lausunto terveydentilastaan. Tehtävässä noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa

Hakemukset pyydetään jättämään 6.10.2022 klo 16.00 mennessä oheisesta linkistä https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/kiinteistokoordinaattori-429585/

tai osoitteessa www.sipoo.fi/rekry . Alkuperäiset opinto- ja työtodistukset esitetään mahdollisen haastattelun yhteydessä. Lisätietoja antaa tekninen isännöitsijä Ossi Hartikainen, puh. 040 191 6035, ossi.hartikainen(at)sipoo.fi