Kiinteistömanageri, Avara Isännöinti Oy, Helsinki

Avara Isännöinti Oy on kasvava ja jatkuvasti toimintaansa kehittävä isännöintialan palveluyritys. Vastuullamme isännöinnissä on yli 18.700 asuntoa, jonka lisäksi hallinnoimme liikekiinteistöjä ja palvelutaloja. Avara Isännöinti on osa DDY Group Oy:tä, johon kuuluvat Avara Isännöinti Oy ja Provia Isännöinti Oy. DDY Group Oy:ssä työskentelee yli 100 henkilöä seitsemällä paikkakunnalla Helsingissä, Lahdessa, Jyväskylässä, Tampereella, Nokialla, Joensuussa ja Oulussa. Liikevaihtomme kasvaa jatkuvasti ollen tänä vuonna noin 11 miljoonaa euroa. Liity mukaan kasvavaan joukkoomme ja tule tekemään kasvutarinastamme totta. Lisätietoja meistä. www.avara.fi/isannointi

Etsimme Helsingin Lassilan yksikköömme tiimitaitoista kiinteistömanageria huolehtimaan suurasiakkaamme pääkaupunkiseudun asuntokohteiden hallinnollisesta isännöinnistä.

Oletko sinä etsimämme

kiinteistömanageri

Tehtävänäsi on asuntokannan ylläpidon johtaminen, huoneisto- ja vuosikorjaukset, budjetointi ja vuokrattavuuden varmistaminen sekä sijoittaja-asiakkaidemme asioista huolehtiminen. Ajoittain tehtäviisi voi kuulua myös asuntotarkastuksia. Roolissa vastaat sisäisten ja ulkoisten sidosryhmiemme saumattomasta yhteispelistä. Toimit yhdessä teknisen yksikön, muuttotarkastuksen ja toimeksiantajan yhteyshenkilöiden kanssa sujuvasti ja yhteistyössä.

Omaat monipuolisen kokemuksen isännöinnin tehtävistä ja sinulla on jo perusymmärrys kiinteistöbisneksestä ja asiakkuuksien hoidosta. Toivomme, että jaat innostuksemme kasvavaan ja kehittyvään toimialaamme. Kaipaamme riveihimme avoimesti tuleviin mahdollisuuksiin ja muutokseen suhtautuvaa joukkuepelaajaa. Määrätietoinen ja ratkaisuhakuinen työote sekä innostus auttavat tässä roolissa menestymisessä ja vastaan tulevien asioiden maaliin saattamisessa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja –halua. Edellytämme lisäksi sujuvaa kirjallista ja suullista suomen kielen osaamista, tarvittaessa pärjäät työssäsi myös englanninkielellä. Asiakaskeskeinen työskentely on sinulle itsestäänselvyys. Työssäsi tulet käyttämään erilaisia järjestelmiä ja ohjelmistoja, joten niiden nopea omaksuminen on tärkeää.

Tarjoamme sinulle kasvavan ja kehittyvän työyhteisön ja täyden ammattilaisista koostuvan tiimin tuen. Kaikki ei ole vielä valmista ja pääsetkin mukaan kasvumatkallemme ja aidosti vaikuttamaan tekemisemme tapoihin. Me tulemme luottamaan sinuun ja uskomme vahvasti, että olet luottamuksemme arvoinen! Perehdytämme sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä hyvät henkilöstöedut.

Kiinnostuitko?
Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv palkkatoiveineen oheisen linkin kautta. Haku on auki 31.10.2021 saakka. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja paikasta voit kysyä ark. 8-16 aluejohtaja Tero Penttiseltä, 020 7340 862 (tero.penttinen@avara.fi) tai rekrytointikumppaniltamme Eeva-Maija Hiekkataipaleelta (emppu@porkkanajakeppi.fi).

Toivottavasti innostuit ja kuulemme sinusta pian!