Kiinteistöpäällikkö, Realia Management, Helsinki

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Realia Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. Realia Management on osa Realia Group -konsernia. www.realiamanagement.fi

Toimintamme kehittyessä etsimme nyt Helsingin toimistoomme

kiinteistöpäällikköä

Työskentelet suurasiakkaamme LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n omistamien kiinteistöyhtiöiden kiinteistöpäällikön tehtävissä vastaten ylläpidon johtamisesta ja käyttäjätyytyväisyydestä. Pääset toimimaan monipuolisten ja mielenkiintoisten tehtävien parissa; työhösi sisältyy kiinteistöjen toiminnallista ja taloudellista suunnittelua ja raportointia, kiinteistöpalveluiden johtamista ja laadun varmistamista. PTS ja hankkeiden toteuttaminen ovat osa työpäivääsi. Toimit aktiivisessa yhteistyössä omistajan ja käyttäjien kanssa. Olet ennakoiva, huolehdit käyttäjien viihtymisestä ja tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistön arvoa. Ennen muuta vastaat siitä, että asiakkaamme saa asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän kiinteistöjohtamisen parissa. Pääset vastaamaan merkittävän asiakkaamme kiinteistöomaisuuden hoidosta ja kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa Pohjoismaiden johtavassa kiinteistöalan yrityksessä. Tulet osaksi tiivistä tiimiämme ja panostamme siihen, että perehdytämme sinut asiakkuuden toimintamalleihin ja järjestelmiin. Arvostamme jokaista tiimimme jäsentä ja jaamme tietoa avoimesti yhteistyötä tehden.

Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla mm. Cuckoo-hyvinvointisovelluksen, lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Tarjoamme myös koulutusta tarpeesi mukaan monipuolisissa koulutuksissamme, ja lisäksi koko henkilöstöllämme on rajaton käyttöoikeus Eduhousen monipuolisiin verkkokoulutuksiin. Lue lisää Realia Managementista työpaikkana täältä: www.realiamanagement.fi/tule-meille-toihin

Olisitko sinä etsimämme kollega?

Sovit porukkaamme, jos olet työotteeltasi proaktiivinen, itsenäinen ja aikaasaava. Sinulla on positiivinen asiakaspalveluasenne sekä tilanneherkkyyttä ja jämäkkyyttä sopivassa suhteessa. Kykenet hallinnoimaan isojakin työkokonaisuuksia hyvän paineensieto- ja organisointikykysi ansiosta. Arvostamme hyviä neuvottelutaitojasi ja yhteistyökykyäsi.

Sinulla on kokemusta kokemusta vastaavista tehtävistä kiinteistöalalta ja mahdollisesti koulutusta kiinteistöjen ylläpidosta. Tehtävä edellyttää teknistä osaamista ja vähintään AMK-tasoinen tutkinto katsotaan eduksi. Olet edelleen kiinnostunut kehittämään ja kouluttamaan itseäsi.

Kiinnostuitko?

Jos tunnistit itsesi, haethan tehtävää viimeistään 23.5.2022. Jos heräsi kysymyksiä, asiakkuuspäällikkö Petra Pesonen kertoo mielellään lisää; tavoitat Petran numerosta 040 630 0971. Soita rohkeasti ja kysy lisää!

Työnantajalupauksemme:

Realia tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Realialla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Henkilöstömme mielestä vahvuuksiamme ovat mielenkiintoiset työtehtävät, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu sekä päätöksenteko. Lisäksi henkilöstömme kokee, että strategiaa ja tulevaisuuden näkymiä viestitään meillä hyvin ja esihenkilömme luottavat tiimiläisiinsä (henkilöstökysely 9/2021).

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.