Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 03.12.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Asunto Maisteri Oy, Vantaa

Asunto Maisteri Oy on asunto-osakeyhtiöiden ja liikehuoneistojen isännöintiin sekä hallinnointiin erikoistunut yritys. Toimintatapamme perustuu kiinteistöjen arvon säilyttämiseen, ammattitaitoiseen taloudenhallintaan ja suunnitteluun sekä taloyhtiön elinkaaren hallintaan. Asunto Maisteri Oy on osaava isännöitsijätoimisto, joka korostaa toimintatavassaan vastuuntuntoisuutta, avoimuutta ja tasapuolisuutta. Yhdessä hallituksen kanssa varmistamme myös hyvän kommunikaation toimivuuden yhtiössä. Sovimme yhdessä asiakkaidemme kanssa, kuinka taloyhtiötä hoidetaan ja edistämme asioita hyvässä yhteistyössä asiakkaittemme kanssa.

Pidämme tärkeänä sitä, että tiedottamisen ja yhteistyön periaatteet sovitaan yhdessä hallituksen kanssa. Noudatamme kaikessa toiminnassamme isännöinnin eettisiä ohjeita ja toimimme kaikissa asioissa taloyhtiön parhaaksi. Asunto Maisteri Oy panostaa asiakaslähtöiseen kiinteistöjen hoidon pitkäjänteiseen kehittämiseen ja kiinteistöjen arvon säilymiseen.

Etsimme ammattitaitoista ja osaavaa

kiinteistösihteeriä

vahvistamaan tiimiämme.

Sinusta

Kiinteistösihteerinä työskentelet osana ammattitaitoista tiimiä, joka koostuu kirjanpitäjistä, isännöitsijöistä ja teknisistä isännöitsijöistä. Teet yhteistyötä myös laajasti verkostokumppaneidemme kanssa. Olet avainasemassa asiakkaiden, taloyhtiöiden ja toimistomme välillä, joten hakijalta toivomme kiitettäviä asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja ja erilaisten tilanteiden hallittavuutta.

Työsi koostuu monipuolisista asiakaspalvelutehtävistä puhelimen ja sähköpostin sekä sähköisen viestintäjärjestelmiemme välityksellä sekä asiakaskohtaamisissa. Tehtävien kirjo on hyvinkin laaja sopimusten, tiedotteiden, erilaisten asiakirjojen ja dokumenttien laatimisesta erilaisten työtilausten tekemiseen ja taloyhtiön asioiden raportointiin. Asiakaspalvelussa olet usein se ensimmäinen kontakti, jonka puoleen käännytään. Osaat ratkaista ja erityisesti selvittää tilanteen, kun tilanteen – joko itsenäisesti tai kollegoiden avustuksella – ja siten tavoittelet aina parasta asiakaskokemuksen tuottamista. Hoidat osaltasi taloyhtiöiden taloushallintoa erilaisissa laskutusasioissa. Kykenet koostamaan ja laatimaan myös toiminnallisia raportteja ja analyysejä.

Sovit joukkoomme, jos omaat “tekemisen meiningin” työskentelyssäsi ja olet hyvä tiimipelaaja. Hallitset monien samanaikaisten työtehtävien priorisoinnin ja tehokkaan ajanhallinnan. Olet organisaatiokykyinen ja työtapasi on ryhdikäs. Sinulla on hyvät sosiaaliset taidot sekä viestintäosaaminen niin asiakkaiden kohtaamisessa kuin myös kirjallisissa tuotoksissa. Kirjoitat sujuvasti ja ymmärrettävästi. Kokemus vastaavista tehtävistä lasketaan eduksesi, mutta ennen kaikkea haemme oikeanlaista asennetta ja tiimiimme sopivaa tekijää.

Meistä

Toimitilamme sijaitsevat Vantaalla, Tikkurilan ytimessä. Työkaverit ovat mukavia monialaosaajia ja tiimityöskentely on meidän vahvuutemme. Haluamme mahdollistaa työntekijöidemme osaamisen kehittämisen ja koulutamme henkilöstöämme. Tiedämme sen olevan myös asiakkaittemme etu. Tuemme arjessa sitä, että sinä kehityt ammatillisesti ja työtehtävien myötä pääset kehittymään varsinaiseksi moniosaajaksi. Tukenasi Asunto Maisteri Oy:ssä on kokenut isännöinti- ja kirjanpitotiimi sekä teknisen isännöinnin tiimi.

Asunto Maisteri Oy on tuonut alalle uusia toimintatapoja ja haluaa yrityksenä kehittyä koko ajan alansa kärkinimenä. Digitalisaatio ja sen hyödyntäminen on meille keskeinen päämäärä kaikessa toiminnassa. Näin varmistamme taloudellisen toiminnan erityisesti meidän asiakkaillemme. Asunto Maisteri Oy on palkittu vuonna 2019 Suomen Parhaan Taloyhtiön isännöitsijänä sekä Vuoden Parhaana Viestijänä 2019 ja 2020 isännöintitoimistojen valtakunnallisessa kilpailussa. Haluamme edelleen kehittää toimintaamme pidemmälle. Onhan sinullakin intoa kehittää toimintaa kanssamme? Olemme avoimia myös Sinun ajatuksillesi.

Kiinteistösihteerin tehtävä

Tehtävä on kokopäiväinen, toistaiseksi voimassaoleva ja se alkaa sopimuksen mukaan. Pyydämme Sinua esittämään oman palkkatoiveesi.

Työtehtävässä menestymiseen auttaa, jos olet oma-aloitteinen, järjestelmällinen, tarkka ja osaat priorisoida työtehtäviä. Sinulla on kiinteistöalan perustuntemusta, alan koulutusta tai kokemusta vastaavista tehtävistä, ja käytät rutiinilla kaikkia MS Office -ohjelmia, erityisesti Exceliä ja Wordia. Käytämme kiinteistöjärjestelmä Domusta sekä Osuria-viestintäjärjestelmää. Sinun tulee olla näppärä viestijä ja sujuva sovelluksien käyttäjä menestyäksesi meillä. Sinulla voi olla jo aiempaa pohjakoulutusta esimerkiksi talouden alalta. Myös muu soveltuva koulutus sopivan työkokemuksen kera on mahdollinen. Taloushallinnon osaamisesta ja numerotarkkuudesta on hyötyä.

Asiakas on meille aina ykkönen ja suhtaudumme asiakkaisiimme suurella kunnioituksella. Elämää hymyhuulin vastaanottava henkilö on juuri meille sopiva myös persoonaltaan. Olemme työteliäitä ja tekemistä riittää – silti työtä voi tehdä myös huumori mukana arjessa.

Olet kiinnostunut kehittämään yrityksemme toimintaa ja asiakasyhtiöitämme. Sinulla reipas asenne asioiden hoitamisessa. Pyrit jatkuvasti tekemään asioita paremmin ja mietit uusia ratkaisuideoita, joita uskallat myös rohkeasti ehdottaa.

Meillä parhaiten onnistuu, kun omaa hyvän ja positiivisen Can Do-asenteen! Sinulla ei siis välttämättä tarvitse olla aiempaa kokemusta alalta, mutta uskomme, että tässä roolissa onnistuminen edellyttää
aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelu – ja toimistotehtävistä. Katsomme toki eduksi, mikäli sinulla on tehtävään sopiva kaupallinen tai muu koulutus ja kiinteistöala on sinulle entuudestaan tuttua. Meillä on
mahdollisuus kouluttautua ja hankkia sitä kautta lisää tietotaitoa!

Uskomme kuitenkin, että kaikki lähtee asenteesta ja halusta oppia, joten hae rohkeasti mukaan, vaikka työnkuva ei olisi sinulle entuudestaan tuttu.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Haluatko tietää lisää tehtävästä ja meillä työskentelystä? Kysymyksiisi vastaa mielellään toimitusjohtaja Katja Pesonen, puh. 040 722 0580 tai sovi keskusteluaika katja.pesonen@asuntomaisteri.fi.

Jos tämä ilmoitus sai sinut vakuuttuneeksi, että paikka on tarkoitettu sinulle ja osaamisellesi, lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen sekä ansioluettelosi viipymättä – kuitenkin viimeistään 3.12.2021 mennessä osoitteeseen katja.pesonen@asuntomaisteri.fi. Valinta voidaan tehdä ripeästikin sopivan henkilön löydyttyä. Hakemuksia käsitellään heti niiden saavuttua. Toimi siis ripeästi, mikäli tehtävä kiinnostaa. Kerro meille, miksi juuri Sinä olisit oiva valinta.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 03.12.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!