Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 02.09.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy, Espoo

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy (HSI) on isännöintiin erikoistunut perheyritys. Yrityksemme palvelu perustuu vankkaan kokemukseen ja kattavaan osaamiseen. Isännöitsijämme ovat huolella valittuja ja standardoituun palveluun perehdytettyjä ammattilaisia. Peruslupauksemme mukaisesti tarjoamme luotettavaa huolenpitoa asiakkaillemme. HSI on valittu Vuoden Isännöintiyritykseksi 2017, tunnustuksena asunto-osakeyhtiöiden digitaalisiin palveluihin panostamisesta sekä digitaalisen toimintakulttuurin jatkuvasta kehittämisestä.

Haemme

kiinteistösihteeriä

Haukilahden toimipisteeseen.

Oletko aurinkoinen asiakaspalvelija ja toimiston monipuolinen tehopakkaus? Koetko, että juuri sinä voisit olla osaltasi mukana murtamassa isännöintialaan liittyviä pölyttyneitä myyttejä? Hae mukaan nuorekkaaseen tiimiimme ja murretaan nuo myytit yhdessä!

Haukilahden toimistomme kiinteistösihteerinä pääset vastaamaan toimiston arjen sujuvuudesta. Toimit toimipisteen isännöitsijöiden oikeana kätenä sekä osana asiakaspalvelutiimiämme, joka on jakaantunut eri toimipisteillemme. Työtehtävät ovat monipuoliset ja vaihtelevat. Normaalin työpäiväsi aikana esimerkiksi teet isännöitsijäntodistuksia, avustat kokousjärjestelyissä, teet tarviketilaukset, hoidat viestintää ja palvelet toimistolle saapuvat asiakkaat.

Työtehtävät ja toimenkuva on muotoiltavissa valitun hakijan osaamisen ja toiveiden mukaisesti. Toivomme kuitenkin kokemusta ja tuntemusta kiinteistöalasta jo entuudestaan.

Tarjoamme modernit työvälineet ja kannustavan työyhteisön, jossa jokaisen työntekijän paikka on yhtä arvokas. Kannustamme ja tuemme työntekijöitämme kouluttautumaan ja etenemään urallaan.

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy on kasvava ja nykyaikainen isännöintialan perheyritys. Tutustu meihin lisää nettisivuillamme www.hsi.fi.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 2.9.2019 mennessä osoitteeseen rekry@hsi.fi. Kirjoita otsikkokenttään ”kiinteistösihteeri”.

Lisätiedot: 21.8. klo. 10-11 ja 29.8. klo. 10-11 Saara Hakonen, puh. 040 764 8940, saara.hakonen@hsi.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 02.09.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!