Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy, Helsinki

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy (HSI) on isännöintiin erikoistunut perheyritys. Yrityksemme palvelu perustuu vankkaan kokemukseen ja kattavaan osaamiseen. Isännöitsijämme ovat huolella valittuja ja standardoituun palveluun perehdytettyjä ammattilaisia. Peruslupauksemme mukaisesti tarjoamme luotettavaa huolenpitoa asiakkaillemme. HSI on valittu Vuoden Isännöintiyritykseksi 2017, tunnustuksena asunto-osakeyhtiöiden digitaalisiin palveluihin panostamisesta sekä digitaalisen toimintakulttuurin jatkuvasta kehittämisestä.

Toimintamme kasvaessa haemme vahvistukseksi iloiseen asiakaspalvelutiimiimme

kiinteistösihteeriä

Helsingin toimipisteeseen.

Oletko aurinkoinen asiakaspalvelija ja toimiston monipuolinen tehopakkaus? Koetko, että juuri sinä voisit olla osaltasi mukana murtamassa isännöintialaan liittyviä pölyttyneitä myyttejä? Hae mukaan nuorekkaaseen tiimiimme ja murretaan nuo myytit yhdessä!

Helsingin Ratakadun toimistomme kiinteistösihteerinä pääset vastaamaan toimiston arjen sujuvuudesta. Toimit toimipisteen isännöitsijöiden oikeana kätenä sekä osana asiakaspalvelutiimiämme, joka on jakaantunut eri toimipisteillemme. Toisinaan päiviin mahtuu runsaasti vipinää ja vilskettä, toisinaan ehditään istumaan kahvipöytään koko porukalla nauttimaan rennosta työilmapiiristä.

Työtehtävät ovat monipuoliset ja vaihtelevat. Normaalin työpäiväsi aikana esimerkiksi teet isännöitsijäntodistuksia, teet tarviketilaukset, hoidat viestintää ja palvelet toimistolle saapuvat asiakkaat.

Työtehtävät ja toimenkuva on muotoiltavissa valitun hakijan osaamisen ja toiveiden mukaisesti.

Arvostamme suuresti kokemusta kiinteistöalasta ja etenkin asunto-osakeyhtiömaailmasta jo entuudestaan. Jos kuitenkin olet nopea oppimaan ja ala aidosti kiinnostaa, ei kokemus ole ehdoton vaatimus.

Tarjoamme modernit työvälineet ja kannustavan työyhteisön, jossa jokainen työntekijä on yhtä arvokas. Kannustamme ja tuemme työntekijöitämme kouluttautumaan ja etenemään urallaan.

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy on kasvava ja nykyaikainen isännöintialan perheyritys. Tutustu meihin lisää nettisivuillamme www.hsi.fi

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 30.9.2020 mennessä osoitteeseen rekry@hsi.fi. Kirjoita otsikkokenttään hakemasi tehtävä.

Lisätiedot: 21.9. klo. 10-11.30 ja 24.9. klo. 10-11.30 Eve Pietikäinen, puh. 0505898036, eve.pietikainen@hsi.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!