Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 07.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Isännöintipalvelu Isarvo Oy, Hyvinkää

Isännöintipalvelu Isarvo Oy on palvellut asiakkaitaan menestyksellisesti jo kolme vuosikymmentä. Tarjoamme nykyaikaista isännöintipalvelua yhdeksällä paikkakunnalla. Työllistämme n. 50 palveluhenkistä isännöinnin ammattilaista. Olemme asiakaslähtöinen toimisto ja pidämme hyvää huolta asiakasyhtiöiden taloudesta, kiinteistöstä ja asukkaista. Perheyhtiönä olemme joustavia sekä pitkä kokemuksemme alalta on tuonut myös uutta näkemystä arvostamaamme isännöintialaan.

Haemme Hyvinkään toimistoon

kiinteistösihteeriä

vakituiseen työsuhteeseen.

Edellytämme Sinulta sujuvaa asiakaspalvelua ja omaat hyvät tietotekniikkataidot. Kiinteistösihteerin tehtäviin sisältyvät mm. laskutus, viranomaisilmoitukset ja isännöitsijöiden avustaminen.

Olet innovatiivinen, uudistumiskykyinen ja organisointitaito sekä ajanhallinta ovat vahvuuksiasi. Lisäksi palveluhenkisyys on Sinulle itsestäänselvyys.

Me annamme Sinulle
Vastuullisen, haastavan ja mielenkiintoisen työn sekä kilpailukykyisen palkan. Mukavien työkavereiden kera tulee viihtyisä työympäristö.

Jos tämä tuntuu Sinulta, niin saatat olla meidän tuleva kollega.
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 7.2.2020 osoitteeseen marcus.johansson@isarvo.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 07.02.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!