Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 23.01.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, J-Isännöinti Oy, Naantali

J-Isännöinti Oy on pääasiassa Naantalin ja Raision alueella toimiva isännöintitoimisto, jossa pääset tekemään työtä jatkuvasti kehittyvällä isännöintialalla. Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen vakavaraisessa yhtiössä mukavien työkavereiden tukemana. Järjestämme perehdytyksen työhön ja mahdollisuuden kasvattaa omaa osaamistasi.

Etsimme toimistotiimiin määräaikaista

Kiinteistösihteeriä

vastaamaan kiinteistösihteerin monipuolisista tehtävistä asiakaspalvelusta laskutukseen. Työsuhde solmitaan suoraan J-Isännöinti Oy:n kanssa.

Työ edellyttää aiempaa kokemusta kiinteistösihteerin tehtävistä sekä sujuvaa tietotekniikkaosaamista, erityisesti Domus-isännöintijärjestelmän hallintaa. Laskemme eduksi alan tuoreen työkokemuksen. Työ vaatii huolellisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa. Toivomme, että olet työskentelytyyliltäsi omatoiminen, omaat hyvän paineensietokyvyn ja olet työssäsi järjestelmällinen ja tarkka.

Työtehtäviin kuuluvat mm.

• Asiakaspalvelutehtävät ja -yhteydet
  • Laskutus, ostolaskujen käsittely ja maksatus
  • Kirjanpidon avustavat tehtävät
  • Viranomaisilmoitukset
  • Osakasrekisteröinnit

Työsuhde on 31.12.2020 saakka jatkuva määräaikainen äitiysloman sijaisuus, joka alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Sijaisuuden jälkeen jatkaminen yrityksessä on myös mahdollista.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Anne Kumpulainen puh. 030 6090 633 perjantaina 17.1. klo 9-10. Muina aikoina yhteydenotot sähköpostitse etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi

Lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 23.1.2020 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 23.01.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!