Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 09.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, J-Isännöinti Oy, Naantali

J-Isännöinti tarjoaa luotettavaa ja ammattitaitoista isännöintiä asuin- ja liikekiinteistöihin Naantalissa, Raisiossa ja Turussa. Olemme avoin ja inhimillinen paikallinen toimija, jolla on vuosien kokemus kiinteistöalalta.

J-Isännöinti Oy etsii toimistotiimiinsä Naantaliin määräaikaista

kiinteistösihteeriä

vastaamaan kiinteistösihteerin monipuolisista tehtävistä asiakaspalvelusta laskutukseen.

Työ edellyttää aiempaa kokemusta kiinteistösihteerin tehtävistä sekä sujuvaa tietotekniikkaosaamista, erityisesti Domus-isännöintijärjestelmän hallintaa. Laskemme eduksi alan tuoreen työkokemuksen. Työ vaatii huolellisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa. Toivomme, että olet työskentelytyyliltäsi omatoiminen, omaat hyvän paineensietokyvyn ja olet työssäsi järjestelmällinen ja tarkka.

Työtehtäviin kuuluvat mm:

• Asiakaspalvelutehtävät ja -yhteydet
  • Laskutus, ostolaskujen käsittely ja maksatus
  • Kirjanpidon avustavat tehtävät
  • Viranomaisilmoitukset
  • Osakasrekisteröinnit

J-Isännöinti Oy on pääasiassa Naantalin ja Raision alueella toimiva isännöintitoimisto, jossa pääset tekemään työtä jatkuvasti kehittyvällä isännöintialalla. Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen vakavaraisessa yhtiössä mukavien työkavereiden tukemana. Järjestämme perehdytyksen työhön ja mahdollisuuden kasvattaa omaa osaamistasi.

Työsuhde on 31.12.2020 saakka jatkuva määräaikainen äitiysloman sijaisuus, joka alkaa 2.1.2020.

Hakemukset on toimitettava 9.12.2019 klo 9 mennessä osoitteeseen toimisto@j-isannointi.fi. Liitä hakemus ja CV:si samaan pdf:ään. Viestin otsikkokenttään merkintä   ”kiinteistösihteeri”.  Tiedustelut: toimitusjohtaja Jani Oförsagd, jani@j-isannointi.fi, p. 020 730 2021.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 09.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!