Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 13.08.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Laajasalon Isännöinti Oy, Helsinki

Laajasalon Isännöinti Oy on yli 25 vuotta alalla toiminut ISA-auktorisoitu isännöintipalveluja tuottava yritys. Toimistomme sijaitsee Herttoniemessä ja meillä on hyvä 17 henkilön porukka ja olemme sitoutuneet laadukkaaseen ja palveluhenkiseen toimintaan. Käytössämme olevat pääohjelmat ovat Visma Software Oyj:n L7 järjestelmä, FimX sekä Tampuuri- ohjelmisto.

Haemme

kiinteistösihteeriä

vastaamaan yleisistä kiinteistösihteerin tehtävistä ja päivittäisestä asiakaspalvelusta. Työnkuvan pääpainona ovat puhelinvaihde ja toimistossa asioivat asukkaat, autopaikkojen hoitaminen, lisäavaintilaukset, laskutustehtävät ja muut päivittäiset juoksevat asiat.

Työhön valittavalta henkilöltä edellytetään asumiseen liittyvien perusasioiden tuntemusta, aikaisempi kiinteistö- ja isännöintialan tuntemus ja työkokemus on eduksi.

Odotamme hakijalta asiakaspalvelutaitoja ja organisointikykyä sekä täsmällisyyttä ja valmiutta hoitaa itsenäisiä tehtäväkokonaisuuksia. Asiakaspalvelussa tarvitaan myös sujuvaa kielitaitoa (suomi, ruotsi, englanti).

Tarjoamme hakijalle monipuoliset työtehtävät, haasteita ja uuden oppimismahdollisuuden mielenkiintoisten tehtävien parissa.

Hae tehtävään 13.8.2018 klo 15.00 mennessä toimittamalla hakemus osoitteella sari.rissanen@laajasalonisannointi.fi.

Lisätietoja yrityksestä http://laajasalonisannointi.fi tai Sari Rissanen, 040 9000 647, sari.rissanen@laajasalonisannointi.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 13.08.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!