Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Lännen Isännöintipalvelu Oy, Tampere

Lännen Isännöintipalvelu Oy on osa Lännen Palveluyhtiöt Oy:tä. Isännöintipalvelumme on keskittynyt asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöintitehtäviin Tampereen talousalueella. Lännen Isännöintipalvelu Oy on ISA -auktorisoitu isännöintiyritys, joka työllistää yli 30 henkilöä. Toimipisteet sijaitsevat Tampereella ja Valkeakoskella.

Etsimme äitiysloman sijaisuuden ajaksi

kiinteistösihteeriä

Työtehtäviin kuuluvat mm. kiinteistösihteerin arkirutiinit: asiakaspalvelu, autopaikkavarausten tekeminen, saunavuorojen ylläpitäminen, vastikelaskujen tekeminen, postitus sekä isännöitsijäntodistusten laatiminen. Lisäksi työnkuva sisältää vastikereskontran hoitoa sekä mm. vesilaskutuksia.

Kiinteistösihteeritiimiimme kuuluu viisi henkilöä ja odotamme hakijoilta hyvää tiimityöskentelykykyä sekä positiivista ja työhön tarttuvaa asennetta.

Edellytämme hakijoilta:

• kokemusta toimistotyöstä sekä asiakaspalvelusta
  • kaupallista koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi)
  • itsenäistä ja oma-aloitteista otetta työntekoon
  • hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • tietoteknisiä taitoja
  • halua oppia uutta ja sopeutumiskykyä muuttuviin tilanteisiin

Luemme eduksi myös työkokemuksen kiinteistöalalta sekä kiinteistösihteerin tutkinnon.

Tarjoamme mm.

• monipuolisen työnkuvan ja toimivan työtiimin
  • hyvät työkaverit sekä työsuhde-etuja
  • viihtyisän ja rennon työympäristön

Työ alkaa mahdollisimman pian. Työsuhde määräaikainen sijaisuuden vuoksi. Työn toimipisteenä Lännen Isännöintipalvelu Oy:n Kokkolankatu 4:n toimipiste Länsi-Tampereella.

Hakemukset palkkapyyntöineen lähetetään 30.9.2020 mennessä vastaavalle kiinteistösihteerille Annika Huhtalalle, annika.huhtala@lkpalvelu.fi. Lisätiedot ja tiedustelut arkisin klo 8-16 Annika Huhtala p. 050 462 5424.
Haastatteluja tehdään jo hakuaikana.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!