Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 23.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Lounais-Suomen Isännöinti Oy, Turku

Lounais-Suomen Isännöinti Oy on vuonna 1994 perustettu isännöintitoimisto, joka toimii Turussa, Kaarinassa, Raisiossa ja Naantalissa. Tarjoamme taloyhtiöille kattavan taloudellisen- ja teknisenpalvelun isännöintikokonaisuuden vuosikymmenten asiantuntemuksella. Turun talousalueella isännöimme useita kymmeniä taloyhtiötä ja liikekiinteistöjä. Käytössämme ovat nykyaikaiset ja kattavat isännöintiin, pankkiasiointiin ja taloyhtiökäyttöön tarkoitetut tietokoneohjelmistot. Hoidamme kiinteistöjen isännöinnin täydellisenä kokonaisuutena sisältäen mm. hallinnolliset, taloudelliset ja tekniset tehtävät.

Etsimme nyt

kiinteistösihteeriä

Turkuun.

Tässä tehtävässä vastuullasi on asiakaspalvelu ja toimistotyöt. Työ on vaihtelevaa ja edellyttää hyvää organisointikykyä, vuorovaikutustaitoja ja itsenäistä työotetta. Toimit isännöitsijöidemme apuna ja vastaat mm. asiakasyhtiöidemme hallinnollisista tehtävistä, kuten:

• asukkaiden ja osakkaiden päivittäinen kanssakäynti puhelimitse ja sähköpostitse
  • asukas- ja osakasmuutosten rekisteröinti
  • viranomaisilmoitusten laatiminen
  • tiedotteiden laatiminen

Odotamme sinulta aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä vähintään muutamalta vuodelta ja tehtävään soveltuvaa peruskoulutusta. Kiinteistösihteerin koulutus ja tutkinto (KISI) sekä Domus-isännöintijärjestelmän tunteminen luetaan eduksi.

Lisätietoja tehtävästä antaa MPS:n konsultti Henri Huopalahti (12.8. klo 13-16 välisenä aikana), puh. 050 406 5944. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si 23.8.2020 mennessä.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 23.08.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!