Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.10.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Olarin Huolto, Espoo

Tapiolan Lämpö -konserni tarjoaa isännöinti-, asiantuntija,- huolto-, kunnossapito- ja kuljetuspalveluita pääkaupunkiseudun asunto- ja kiinteistöyhtiöille. Konsernissa työskentelee yli 300 kiinteistöalan ammattilaista ja sen liikevaihto on noin 27 M€. Tapiolan Lämpö-konserniin kuuluu emoyhtiö Tapiolan Lämpö Oy:n lisäksi Olarin Huolto Oy, Karakallion Huolto ja JS-Audit.

Haemme nyt Espooseen Olarin Huoltoon

kiinteistösihteeriä

hoitamaan monipuolisia toimistotehtäviä tukien isännöitsijöitä kiinteistöjen hallinnoinnissa ja asiakaspalvelussa. Kiinteistösihteerinä laadit ja lähetät tiedotteita, kirjeitä ja kutsuja, järjestät neuvotteluita ja hoidat muita kiinteistöjen asiakaspalveluun liittyviä työtehtäviä sekä puhelimitse että sähköisiä järjestelmiä hyödyntäen. Lisäksi vastaat mm. muutosten tekemisestä kaupparekisteriin sekä ylläpidät osakkaiden ja hallituksen jäsenten osoiterekisteriä.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja kokemusta kiinteistösihteerin työstä. Kiinteistösihteerin ammattitutkinto tai vastaava katsotaan eduksi. Nautit asiakaspalvelusta, käytät sujuvasti MS Officen ohjelmia ja suomen kielen kirjallinen taitosi on erinomainen. Olet vahva tiimityöpelaaja ja kiinnostunut kehittämään sekä omaa osaamistasi että työyhteisön työskentelytapoja.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen kasvavassa vakavaraisessa yrityksessä. Työtäsi tukevat iloinen ja motivoitunut työtiimi, johon kuuluu isännöitsijöitä, teknisiä asiantuntijoita, kiinteistösihteereitä ja kirjanpitäjiä. Työsuhde-etuina tarjoamme mm. lounasedun, tukea harrastustoimintaan sekä työsuhdematkalipun.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Pia Akselin, p. 020 743 5465 maanantaina 23.9.2019 klo 9-12. Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kera 6.10.2019 mennessä Tapiolan Lämpö -konsernin nettisivuilla.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.10.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!