Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.07.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Realia Isännöinti Oy, Lappeenranta

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt Lappeenrannan toimistoomme joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja aktiivista

kiinteistösihteeriä

Lappeenrannan toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla liikekeskus Centressä. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä. Toimistossa mukavassa ilmapiirissä työkavereinasi työskentelee 13 muuta isännöintialan ammattilaista; isännöitsijöitä, vuokravälittäjä ja asiakaspalvelijoita.

Tehtävässäsi vastaat asiakasyhtiöidemme asiakaspalvelu- ja kiinteistösihteeritehtävistä. Hoidat toimistolla isännöinnin asiakaspalvelua kasvokkain, puhelimitse ja sähköpostitse. Ratkaiset asiakkaan ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja ohjaat ne tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle. Huolehdit siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä, aiempi kokemus kiinteistöalalta on eduksi. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Tampuuri- ohjelmistosta sekä vastike- ja vuokrakirjanpidosta auttaa sinua tehtävässä menestymisessä.

Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen näköalapaikalla Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 22.7.2020 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?dbd9a1c6.

Lisätietoja tehtävästä antaa 18.6. ja 20.7.-21.7. yksikönpäällikkö Mirka Pesonen numerossa 045 264 5442 tai sähköpostitse mirka.pesonen@realia.fi

Lue lisää Realiasta työpaikkana ja kiinteistösihteerin tehtävästä: https://www.realiaisannointi.fi/tule-meille-toihin

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.07.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!