Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 26.09.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Realia Isännöinti Oy, Tampere

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt Tampereen Pyhäjärvenkadun toimistoomme palveluhenkistä ja aktiivista

kiinteistösihteeriä

Realia Isännöinnin Tampereen Pyhäjärvenkadun toimisto sijaitsee keskeisellä paikalla Tampereen keskustassa. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä Tampereella ja lähikunnissa.

Tehtävässäsi vastaat asiakasyhtiöidemme asiakaspalvelu- ja kiinteistösihteeritehtävistä. Hoidat toimistolla Realia Isännöinnin asiakaspalvelua kasvokkain, puhelimitse ja sähköpostitse. Ratkaiset asiakkaan ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja ohjaat ne tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle. Huolehdit siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä, aiempi kokemus kiinteistöalalta on eduksi. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Domus- ohjelmistosta sekä isännöintialasta auttaa sinua tehtävässä menestymisessä.

Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen näköalapaikalla Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 26.9.2018 mennessä osoitteessahttps://www.sympahr.net/public/pq.aspx?6b1e9e56.  Lisätietoja tehtävästä antaa toimistopäällikkö Kati Niskanen p. 010 228 1455 tai kati.niskanen@realia.fi.

Tutustu kiinteistösihteerin työhön myös kotisivuillamme: https://www.realiaisannointi.fi/kiinteistosihteerin-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 26.09.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!