Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 17.01.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kiinteistösihteeri, Realia Isännöinti Oy, Vaasa

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 600 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Vaasan toimistoomme joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja aktiivista

kiinteistösihteeriä

Vaasan toimistomme sijaitsee osoitteessa Rauhankatu 16 A. Toimistomme mukavassa työyhteisössä työkavereinasi työskentelee yhdeksän isännöintialan ammattilaista; isännöitsijöitä ja kiinteistösihteereitä.

Tehtävässäsi vastaat asiakasyhtiöidemme asiakaspalvelu- ja kiinteistösihteeritehtävistä. Hoidat toimistolla Realia Isännöinnin asiakaspalvelua kasvokkain, puhelimitse ja sähköpostitse. Ratkaiset asiakkaan ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja ohjaat ne tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle. Huolehdit siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä, aiempi kokemus kiinteistöalalta on eduksi. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Tampuuri- ohjelmistosta sekä vastike- ja vuokrakirjanpidosta auttaa sinua tehtävässä menestymisessä.

Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen näköalapaikalla Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 17.1.2020 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?500946d7. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Mari Stagnäs mari.stagnas@realia.fi tai 010 228 8089

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana ja kiinteistösihteerin tehtävästä: https://www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/kiinteistosihteerin-tyo.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 17.01.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!