Kiinteistösihteeri, Roihuvuoren Lämpö Oy, Helsinki

Roihuvuoren Lämpö Oy on vuonna 1955 perustettu kiinteistöalan palveluyritys, jonka toimialoina ovat isännöinti ja kiinteistönhoito. Yritys palvelee Helsingissä, Roihuvuoren alueella. Lisätietoa www.roihuvuorenlampo.fi

Haemme

Kiinteistösihteeriä

Työsi kuvaus:
Toiminnan kasvaessa etsimme nyt yritykselle asiakaspalvelun huippuammattilaista – osaavaa ja aurinkoista kiinteistösihteeriä.

Kiinteistösihteerinä vastaat yrityksen päivittäisestä asiakaspalvelusta, sen sujuvuudesta sekä laadullisesta erinomaisuudesta. Erilaisten ihmisten kohtaaminen on sinulle luontaista ja haluat jättää asiakkaille aina positiivisen kokemuksen odotukset ylittävästä palvelusta. Tämän ohella otat aktiivisesti hoitaaksesi myös toimiston muita yleistehtäviä (esim. huoltomiesten yhteyshenkilö, avainhallinta, käteiskassa, ym.) ja sinulla löytyy osaamista ja kiinnostusta erilaisiin toimialan tiedotus -ja viestintätehtäviin (esim. asukastiedotteet).

Toivomme sinulta:
Tehtävässä onnistuminen edellyttää aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta joko kiinteistösihteerin työstä tai muista vastaavista vaativan asiakaspalvelun tehtävistä. Omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot ja olet asenteeltasi positiivinen ja oma-aloitteinen. Haluat jatkuvasti oppia uutta, suhtaudut muutoksiin positiivisesti ja osaat hallita hyvin oman ajankäyttösi. Ymmärrät pienen organisaation toiminnan erityispiirteet, IT-taitosi ovat ajan tasalla ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut mutkattomasti. Aiempi Tampurin käyttökokemus katsotaan isoksi eduksesi. Pärjäät työssäsi suomen kielen lisäksi myös englanniksi. Muiden kielten osaaminen on eduksi, mutta ei välttämätöntä.

Tarjoamme sinulle:
Roihuvuoren Lämmöllä työskennellessäsi sinulla on apunasi osaava joukko alan ammattilaisia. Tarjoamme laadukkaat työtilat, modernit työkalut sekä kattavat työsuhde-edut. Kirsikkana kakun päällä olemme valmiit panostamaan ammatilliseen kehittymiseesi sinua kouluttaen (esim. KINKO). Uusi toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä luonnonkauniissa Roihuvuoressa, meren rannan tuntumassa. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen.

Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Senior HR Consultant Maarit Härmälä arkisin klo 9-16 välisenä aikana p. 040 183 1791.
Lähetäthän hakemuksesi osoitteessa https://www.adecco.fi/fi-fi/tyopaikka/kiinteistosihteeri-roihuvuoren-lampo-helsinki-helsinki/?ID=2212162. Liitä mukaan cv:si ja palkkatoiveesi. Viimeinen hakupäivä on 24.2.2019. Aloitamme haastattelut jo hakuajan kuluessa.