kiinteistösihteeri / toimistoisännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Pietarsaari

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 600 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Pietarsaaren toimistoomme joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja aktiivista

kiinteistösihteeriä/toimistoisännöitsijää

Pietarsaaren toimistomme sijaitsee osoitteessa Kanavapuistikko 17. Toimistomme mukavassa työyhteisössä työkavereinasi työskentelee seitsemän isännöintialan ammattilaista: isännöitsijöitä ja kiinteistösihteereitä. Tehtävässäsi vastaat asiakasyhtiöidemme asiakaspalvelu- ja kiinteistösihteeritehtävistä. Hoidat toimistolla Realia Isännöinnin asiakaspalvelua kasvokkain, puhelimitse ja sähköpostitse. Ratkaiset asiakkaan ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja ohjaat ne tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle. Huolehdit siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä, aiempi kokemus kiinteistöalalta on eduksi. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Tampuuri-ohjelmistosta sekä vastike- ja vuokrakirjanpidosta auttaa sinua tehtävässä menestymisessä. Tarvitset tehtävässä suomen kielen lisäksi myös ruotsin kieltä, joten osaat sujuvasti molempia kotimaisia kieliä. Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 15.04.2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?5324d894. Lisätietoja tehtävästä antaa Timo Kumpu puh. 010 228 8182 tai sähköpostitse timo.kumpu@realia.fi.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana ja kiinteistösihteerin tehtävästä: www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/kiinteistosihteerin-tyo