Kiinteistösihteeri, Walttari Oy, Kirkkonummi

Walttari Oy tarjoaa isännöintiä Espoon, Kirkkonummen, Kauniaisten, läntisen Vantaan ja Helsingin alueella. Henkilökuntamme koostuu koulutetuista ammattilaisista ja meidät tunnetaan huolellisesta isännöintipalvelusta. Isännöinti Walttari palvelee täsmällisesti, ajallaan ja tilaajan edun mukaisesti. Walttari Oy noudattaa isännöinnin eettisiä ohjeita ja on sitoutunut niihin.

Haemme

kiinteistösihteeriä

Kiinnostaako sinua vaihteleva työ mukavassa porukassa, olet valmis oppimaan uutta ja työskentelet oma-aloitteisesti. Olet jämäkkä ja langat pysyvät käsissäsi kiireenkin keskellä. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työpaikan hurtilla huumorilla varustettuna. Etusi voi olla, että olet käyttänyt aiemmin isännöintiohjelma Tampuuria ja kirjanpito-ohjelma Fivaldia, toki uskomme, että työn oppii ja meillä asenne ratkaisee. Työhösi kuuluisi niin asiakaspalvelu kuin vuokranvalvonta, sekä monimuotoiset kiinteistösihteerin tehtävät laidasta laitaan.

Walttari on pääkaupunkiseudulla toimiva v. 2013 perustettu isännöintiyritys. Tuotamme asumisen ja omistamisen onnistumiseen tähtäävää isännöintipalvelua. Työllistämme tällä hetkellä 12 henkilöä. Walttarin toimipisteet sijaitsevat Kirkkonummella ja Lauttasaaressa.

Mikäli sinusta tuntuu, että olet juuri hakemamme henkilö Kirkkonummen toimipisteeseen kokopäiväiseen työsuhteeseen laita rohkeasti hakemus palkkatoiveineen helmikuun 2019 loppuun mennessä anu@walttari.fi.