Kirjanpitäjä, Isännöintipalvelu Isarvo Oy, Tampere

Isännöintipalvelu Isarvo Oy on palvellut asiakkaitaan menestyksellisesti jo yli kolme vuosikymmentä. Tarjoamme nykyaikaista isännöintipalvelua yhdeksällä paikkakunnalla. Työllistämme n. 50 palveluhenkistä isännöinnin ammattilaista. Asiakasyhtiöiden taloudesta ja kiinteistöstä pidetään hyvää huolta, teemme oikeita asioita ja tuotamme arvoa kiinteistölle.

Haemme ensisijaisesti Tampereelle vakituiseen työsuhteeseen

kirjanpitäjää.

Kirjanpitäjän tehtävien pääpaino on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpidon hoito sekä taloushallintoon liittyvät tehtävät.

Haemme tekijää, jolta toivomme alan koulutuksen lisäksi hyvää yhteistyökykyä ja valmiutta hoitaa itsenäisiä tehtäväkokonaisuuksia järjestelmällisesti sekä asiakaspalveluhenkisyyttä. Domus isännöintiohjelman osaaminen ja kokemus isännöintialalta katsotaan eduksi. Jos nautit monipuolisesta tekemisestä, eikä kiirekään välillä haittaa, paikka voi olla juuri sinulle!

Tarjoamme hakijalle vakituisen työn, kilpailukykyisen palkan, monipuoliset työtehtävät, asianmukaiset työvälineet ja mukavan työympäristön asioiden hoitamiseksi.

Ensisijaisesti haemme tekijää Tampereen toimistolle. Käyttämämme ohjelmistot ja järjestelmät mahdollistavat työskentelyn myös muilla toimistopaikkakunnilla ja osittain etätyönä.

Olisiko tämä sinun paikkasi alati kehittyvällä kiinteistöalalla? Laita hakemus CV:n ja palkkatoivomuksineen toimitusjohtaja Pasi Pesoselle osoitteeseen pasi.pesonen@isarvo.fi.  Pasi vastailee myös tehtävään liittyviin kysymyksiin numerosta
040 593 6353 arkisin kello 9.00 -16.00.