Kirjanpitäjä, Isännöintipalvelu Isarvo Oy, Tampere

Isännöintipalvelu Isarvo Oy on palvellut asiakkaitaan menestyksellisesti jo kolme vuosikymmentä. Tarjoamme nykyaikaista isännöintipalvelua yhdeksällä paikkakunnalla. Työllistämme n. 50 palveluhenkistä isännöinnin ammattilaista. Olemme asiakaslähtöinen toimisto ja pidämme hyvää huolta asiakasyhtiöiden taloudesta, kiinteistöstä ja asukkaista. Perheyhtiönä olemme joustavia sekä pitkä kokemuksemme alalta on tuonut myös uutta näkemystä arvostamaamme isännöintialaan.

Haemme Tampereelle

kirjanpitäjää

vakituiseen työsuhteeseen.

Toivomme, että Sinulla kokemusta useammalta vuodelta taloyhtiöiden kirjanpidosta, reskontranhoidosta ja lainalaskennasta sekä tutkintoina KPT I. Alv-osaaminen katsotaan eduksi. Tehtävääsi kuuluu myös osan päivää tehdä kiinteistösihteerin tehtäviä.

Asiakaspalvelu on Sinulle luontaista, palveluhenkisyys itsestäänselvyys ja omaat hyvät tietotekniikkataidot.

Olet innovatiivinen, uudistumiskykyinen ja organisointitaito sekä ajanhallinta ovat vahvuuksiasi. Englannin ja/tai ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Me annamme Sinulle
Vastuullisen, haastavan ja mielenkiintoisen työn sekä kilpailukykyisen palkan. Mukavien työkavereiden kera tulee viihtyisä työympäristö.

Jos tämä tuntuu Sinulta, niin saatat olla meidän tuleva kollega.
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 23.11.2019 osoitteeseen merja.laaksonen@isarvo.fi

Lisätietoja kirjanpitopäällikkö Tuovi Halonen puh. 040-735 0605.