Kirjanpitäjä, JIP Isännöinti, Joensuu/Lieksa/Juuka

Olemme pohjoiskarjalainen asiantuntijayritys, joka toimii monipuolisella ja vaativalla kiinteistöpalvelualalla. Pidämme huolta ihmisten kodeista ja yritysten toimitiloista asunto-osakeyhtiöissä, vuokra- ja palvelutaloissa sekä liikekiinteistöissä. Meille keskeisiä toimintaperiaatteita ovat henkilökohtaisen ja digitaalisen palvelun lisäksi proaktiivisuus, osaaminen, ammattiylpeys ja nykyaikaiset työmenetelmät. Olemme vahvoja arjen puurtajia, mutta myös rohkeita edelläkävijöitä.

Olisitko sinä uusi JIPPILÄINEN? Etsimme nyt JIP Isännöinnille

kirjanpitäjää

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen, työskentelemään joko Joensuun, Lieksan tai Juuan toimipisteeseen.

JIP Isännöinnillä työskentelee noin 40 ammattilaista isännöinnin, teknisen isännöinnin, huoneistojen vuokrauksen ja taloushallintopalveluiden parissa. Ensiluokkainen asiakaspalvelukokemus on JIP:lle kunnia-asia ja nyt taloushallinon tiimiin etsitään vahvistusta.

Monipuolisia tehtäviä

Kirjanpitäjän tehtäviin voi kuulua nimettyjen asiakastaloyhtiöiden kuukausittaisen kirjanpidon lisäksi mm. vastikevalvonnat, saatavien seurantaa ja perintää sekä tilinpäätökset. Osana taloushallinnon tiimiä tehtäviisi voi sisältyä lisäksi muita taloushallinnon ja isännöintialan tehtäviä, kuten eri viranomaisilmoituksia, isännöintitodistuksia, laskujen käsittelyä ja lainoihin liittyviä tehtäviä. Teet tiiviisti yhteistyötä isännöitsijöiden kanssa ja jokapäiväiseen työhösi kuuluu myös asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostilla.

Sinä

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on soveltuva taloushallinnon koulutus sekä aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Monipuolisessa työssä tarvitaan oppimishalua, oma-aloitteisuutta, vastuullista ja huolellista työotetta sekä yhteistyökykyä. Kausivaihteluiden aikaan tarvitaan joustavuutta ja priorisointikykyä. Avoin ja rakentava ilmapiiri tarjoaa jokaiselle mahdollisuuden osallistua toiminnan kehittämiseen, toivomme että näet ongelmien sijaan ratkaisuja.

JIP:llä viihdytään

JIP tarjoaa työnatajana aina hyvän perehdytyksen sekä kokeneiden konkareiden tuen. Henkilöstön osaamisesta huolehditaan myös koulutuksin. Viihtyisä ja ergonominen työympäristö sekä tehtävään soveltuvat työvälineet varmistavat työn sujuvuuden. Sinulla on mahdollisuus myös tehdä töitä osittain etänä ja käytössä on liukuva työaika. Henkilöstölle on lisäksi tarjolla kattavat työterveyshuoltopalvelut sekä Eazybreak liikunta-, kulttuuri- ja lounasetuus. Työsuhteen ehdot määräytyvät Kiinteistöpalvelualan toimihenkilöiden TES:n mukaan.

Hakemuksesi voit jättää Ehta Henkilöstöpalveluiden järjestelmän kautta. Työt alkavat helmikuussa 2022 tai sopimuksen mukaan. Hakijoita haastatellaan jo hakuaikana, jätäthän siis hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 23.1.2022.

Lisätietoja tehtävästä antaa JIP Isännöinnin toimistopäällikkö Satu Turunen satu.turunen@jipisannointi.fi.