Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.09.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kirjanpitäjä, JIP Isännöinti, Joensuu

Olisitko sinä uusi JIPPILÄINEN? Haemme nyt

kirjanpitäjää

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen JIP-Isännöitsijälle Joensuun toimipisteelle.

Kiinnostaisiko sinua monipuolinen työ yrityksessä, jolla on yhteiskunnallista vaikuttavuutta ja tärkeä merkitys pohjoiskarjalaisten asukkaiden ja yritysten arjessa? JIP Isännöinnin henkilöstö työskentelee isännöinnin, teknisen isännöinnin, huoneistojen vuokrauksen ja taloushallintopalveluiden parissa. Ensiluokkainen asiakaspalvelukokemus on JIP:lle kunnia-asia ja nyt taloushallinon tiimiin etsitään vahvistusta.

Monipuolisia tehtäviä

Kirjanpitäjänä vastaat nimettyjen asiakastaloyhtiöiden kirjanpidosta tilinpäätöksineen. Tehtäviin sisältyy mm. vastikevalvonnat, saatavien seurantaa ja perintää. Osana taloushallintotiimiämme pääset tekemään kirjanpidon lisäksi monipuolisia taloushallinnon ja isännöintialan toimistotehtäviä. Teet tiiviistä yhteistyötä isännöitsijöiden kanssa ja jokapäiväiseen työhösi kuuluu myös asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostilla.

Avoin ja rakentava ilmapiiri tarjoaa jokaiselle mahdollisuuden osallistua toiminnan kehittämiseen. Alueen isoimpana isännöinti toimistona meillä on mahdollisuus edetä uralla. Tehtävään voidaan sisällyttää vaativampiakin tehtäväkokonaisuuksia rekrytoitavan henkilön kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Aloitamme aina hyvällä perehdytyksellä ja huolehdimme osaamisen kehityksestä koulutuksilla sekä kokeneiden konkareiden tuella.

Sinä

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on soveltuva taloushallinnon koulutus sekä aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Työssä tarvitset oma-aloitteisuutta, vastuullista ja huolellista työotetta. Kausivaihteluiden aikaan toivomme joustavuutta ja priorisointikykyä.

Tarjoamme sinulle:

• Viihtyisän ja ergonomisen työympäristön sekä tehtävään soveltuvat työvälineet
  • Etätyömahdollisuuden ja liukuvan työajan
  • Kattavat työterveyshuoltopalvelut
  • Eazybreak liikunta-, kulttuuri- ja lounasedut.

Työsuhteen ehdot määräytyvät Kiinteistöpalvelualan toimihenkilöiden TES:n mukaan.

Työt alkavat lokakuussa 2022 tai sopimuksen mukaan. Hakijoita haastatellaan jo hakuaikana, jätäthän siis hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 4.9.2022. Jätä hakemuksesi Ehta Henkilöstöpalveluiden järjestelmän kautta.

Lisätietoja tehtävästä antaa JIP Isännöinnin toimistopäällikkö Satu Turunen satu.turunen@jipisannointi.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.09.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!