Kirjanpitäjä, Kiinteistö-Tahkola Helsinki Oy, Vantaa

Tarjoamme isännöintipalveluja ja kiinteistökirjanpitoa kaiken kokoisille asunto- ja kiinteistöyhtiöille. Hoidamme myös asuntojen vuokraukset. Toimimme kahdeksalla paikkakunnalla: Oulussa, Rovaniemellä, Kuusamossa, Tampereella, Jyväskylässä, Nurmijärvellä, Vantaalla ja Helsingissä – yhteensä yli 200 asiantuntijan osaamisella.

Vakavaraisen liiketoimintamme kasvun jatkuessa yrityksemme hakee Vantaan toimistolle uusia

kirjanpitäjiä

Kirjanpitäjän pääasiallisiin tehtäviin kuuluvat asunto- ja kiinteistöyhtiöiden kirjanpito, reskontran hoito, lainaosuuslaskelmat, tilinpäätökset sekä monipuoliset asiakaspalvelutyöt.

Emme vaadi hakijalta aiempaa kokemusta taloyhtiöiden kirjanpidosta, mutta taloushallinnon koulutuksen tai lisäopinnot katsomme eduksi.

Hakijalta odotamme positiivista asennetta, palveluhenkisyyttä, oma-aloitteisuutta, tarkkuutta, kykyä toimia ihmisten kanssa sekä uusien asioiden nopeaa oppimiskykyä.

Kiinnostuitko? Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoivomuksineen 3.5.2019 mennessä sähköpostitse osoitteeseen:  rekrytointi.helsinki@kiinteistotahkola.fi