Kirjanpitäjä / kiinteistösihteeri, Isännöintipalvelu Isarvo Oy, Loviisa

Isännöintipalvelu Isarvo Oy on palvellut asiakkaitaan menestyksellisesti jo kolme vuosikymmentä. Tarjoamme nykyaikaista isännöintipalvelua yhdeksällä paikkakunnalla. Työllistämme n. 50 palveluhenkistä isännöinnin ammattilaista. Olemme asiakaslähtöinen toimisto ja pidämme hyvää huolta asiakasyhtiöiden taloudesta, kiinteistöstä ja asukkaista. Perheyhtiönä olemme joustavia sekä pitkä kokemuksemme alalta on tuonut myös uutta näkemystä arvostamaamme isännöintialaan.

Haemme Loviisaan

kirjanpitäjää/kiinteistösihteeriä

vakituiseen työsuhteeseen

Edellytämme Sinulta kokemusta useammalta vuodelta taloyhtiöiden kirjanpidosta myös ALV-yhtiöiden, reskontranhoidosta ja lainalaskennasta sekä tutkintoina KPT I ja/tai KPT II.

Tehtäviisi kuuluvat myös kiinteistösihteerin tehtävät, johon sisältyy mm. laskutus ja isännöitsijän avustaminen. Lisäksi asiakaspalvelu on Sinulle luontaista, palveluhenkisyys itsestäänselvyys ja omaat hyvät tietotekniikkataidot.

Olet innovatiivinen, uudistumiskykyinen ja organisointitaito sekä ajanhallinta ovat vahvuuksiasi. Edellytämme ruotsin kielen sujuvaa ja kirjallista taitoa ja englannin kielen taidot katsotaan eduksi.

Me annamme Sinulle
Vastuullisen, haastavan ja mielenkiintoisen työn sekä kilpailukykyisen palkan. Mukavien työkavereiden kera tulee viihtyisä työympäristö.

Jos tämä tuntuu Sinulta, niin saatat olla meidän tuleva kollega.
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 22.7.2019 osoitteeseen merja.laaksonen@isarvo.fi