Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 24.10.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kirjanpitäjä, Realia Isännöinti, Kuusamo

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Kuusamon kirjanpitokeskukseen

kirjanpitäjää

vastaamaan asiakasyhtiöidemme kokonaisvaltaisesta taloushallinnosta. Oletko uusi työkaverimme?

Kuusamon kirjanpitokeskuksessa työskentelee n. 40 kirjanpitäjää ja viisi perintäassistenttia. Toimistomme sijaitsee osoitteessa Maaseläntie 36 ja samoissa toimitiloissa toimii myös Realia Isännöinnin toimisto.

Tehtäviisi kuuluu asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpito. Hallitset pääkirjanpidon, ostoreskontran ja vuokra- ja vastikereskontran hoitamisen sekä tilinpäätöksen tekemisen. Vastaat siitä, että sisäiset ja ulkoiset asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Onnistut tehtävässä, jos:

Sinulla on soveltuva kaupallinen koulutus, esimerkiksi laskentatoimen merkonomi tai tradenomi. Aikaisempi kokemus kirjanpidosta on etu, mutta soveltuva laskentatoimen koulutus ja kyky oppia sekä vastuullinen asenne antavat myös hyvät valmiudet tehtävään. Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot. Kirjanpitäjän työtä rytmittävät toisinaan tiukatkin aikarajat, joten kykenet tehokkaaseen työskentelyyn myös kiiretilanteissa.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla taukojumppia, lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta.

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, haethan tehtävää viimeistään 24.10.2021. Lisätietoja tehtävästä antaa Tarja Nissi-Paloniemi, puh. 050 596 7710 tai tarja.nissi-paloniemi@realia.fi.

Työnantajalupauksemme:

Realia tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Realialla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

• Onnistumme yhdessä
    Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.
  • Uudistamme rohkeasti
    Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.
  • Toimimme vastuullisesti
    Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 24.10.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!