Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 05.07.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Kirjanpitäjä, Realia Isännöinti Oy, Kemi

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt joukkoamme vahvistamaan Kemin toimistollemme

kirjanpitäjää

määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 1.9.2020-31.5.2021 vastaamaan asiakasyhtiöidemme kokouspalkkioiden laskennasta sekä kokonaisvaltaisesta taloushallinnosta.

Kemin toimistomme sijaitsee osoitteessa Kauppakatu 5, 2.krs.  Kemin talouspalveluiden tiimissä työkentelee 10 kirjanpitäjää, jotka hoitavat asiakasyhtiöiden taloustehtäviä yhteistyössä isännöitsijöiden ja kiinteistösihteereiden kanssa.

Tehtäviisi kuuluu asiakkaidemme hallitusten kokouspalkkioiden laskentaa sekä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpitoa. Hallitset pääkirjanpidon, ostoreskontran ja vuokra- ja vastikereskontran hoitamisen sekä tilinpäätöksen tekemisen. Vastaat siitä, että sisäiset ja ulkoiset asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus, esimerkiksi laskentatoimen merkonomi tai tradenomi. Aikaisempi kokemus kirjanpidosta on etu, mutta soveltuva laskentatoimen koulutus ja kyky oppia sekä vastuullinen asenne antavat myös hyvät valmiudet tehtävään. Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot. Kirjanpitäjän työtä rytmittävät toisinaan tiukatkin aikarajat, joten kykenet tehokkaaseen työskentelyyn myös kiiretilanteissa.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää viimeistään 5.7.2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?de5a0741. Haastattelut ovat heinä-elokuun vaihteessa ja tehtävä alkaa 1.9.2020. Lisätietoja tehtävästä antaa sähköpostitse talouspalvelupäällikkö Marianne Kostiander, marianne.kostiander@realia.fi.

Lue lisää kirjanpitäjän työstä ja Realia Isännöinnistä työpaikkana: www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/kirjanpitajan-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 05.07.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!