Kirjanpitäjä, Realia Isännöinti Oy, Kuusamo

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt joukkoamme vahvistamaan Kuusamon kirjanpitokeskukseen

kirjanpitäjää

vastaamaan asiakasyhtiöidemme kokonaisvaltaisesta taloushallinnosta.

Realia Isännöinnin Kuusamon kirjanpitokeskus sijaitsee keskustassa osoitteessa Maaseläntie 36. Kirjanpitokeskuksessamme työskentelee 42 kirjanpitäjää. Samoissa toimitiloissa toimii myös Realia Isännöinnin toimisto.

Tehtäviisi kuuluu asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpito. Hallitset pääkirjanpidon, ostoreskontran ja vuokra- ja vastikereskontran hoitamisen sekä tilinpäätöksen tekemisen. Vastaat siitä, että sisäiset ja ulkoiset asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus esimerkiksi laskentatoimen merkonomi tai tradenomi. Aikaisempi kokemus kirjanpidosta on etu, mutta soveltuva laskentatoimen koulutus ja kyky oppia sekä vastuullinen asenne, antavat myös hyvät valmiudet tehtävään.

Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot.Kirjanpitäjän työtä rytmittävät toisinaan tiukatkin aikarajat, joten kykenet tehokkaaseen työskentelyyn myös kiiretilanteissa.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen näköalapaikalla Suomen suurimmassa isännöintiyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 26.3.2019 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?07432e29. Lisätietoja tehtävästä antaa kirjanpitokeskuksen päällikkö Tarja Nissi-Paloniemi, tarja.nissi-paloniemi@realia.fi.