Kirjanpitäjä, Tapiolan Lämpö Oy, Vantaa

Tapiolan Lämpö -konserni tarjoaa isännöinti-, asiantuntija- huolto-, kunnossapito- ja kuljetuspalveluita pääkaupunkiseudun asunto- ja kiinteistöyhtiöille. Konsernissa työskentelee yli 300 kiinteistöalan ammattilaista ja sen liikevaihto on noin 26 M€. Tapiolan Lämpö-konserniin kuuluu emoyhtiö Tapiolan Lämpö Oy:n lisäksi Olarin Huolto Oy, Karakallion Huolto ja JS Audit.

Haemme Vantaan Hakunilaan JS Auditin toimipisteeseen vakituiseen työhön

Kiinteistökirjanpitäjää

hoitamaan nimettyjen kiinteistöyhtiöiden kirjanpidon tehtäviä, johon kuuluvat mm. kuukausittainen kirjanpito, raportointi asiakkaille, tilinpäätökset, viranomaisraportointi sekä asiakaspalvelutehtävät. Lisäksi kirjanpitäjä huolehtii nimettyjen asunto-osakeyhtiöiden vastikevalvonnasta, perinnästä sekä kiinteistö- ja osakastietojen ylläpidosta järjestelmissä.

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja jo jonkin verran kokemusta kirjanpidon työstä kiinteistöalalla. Kirjanpito tehdään vuoden 2019 alusta NetTikon ympäristössä, joten kokemus Tikonista on eduksi.
Arvostamme sujuvaa tietotekniikkaosaamista ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Toivomme että olet työskentelytyyliltäsi omatoiminen, omaat hyvän paineensietokyvyn ja olet työssäsi tarkka ja järjestelmällinen.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen kasvavassa vakavaraisessa yrityksessä mukavien työkavereiden tukemana. Järjestämme hyvän perehdyttämisen työhön ja mahdollisuuden kasvattaa omaa osaamistasi. Työsuhde-etuina tarjoamme mm. lounasedun, tukea harrastustoimintaan sekä työsuhdematkalipun.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Teemu Saarikivi, puh 040-922 4509. Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kera 28.10.2018 mennessä Tapiolan Lämmön nettisivuilla.