Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.07.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!

Myyjä, MTR Isännöinti, Vantaa

MTR-Isännöinti Oy haluaa olla isännöintialan paras työnantaja. Osaava, työssään viihtyvä ja hyvinvoiva henkilökunta on toimintamme ydin.

Vuoden 2018 isännöintiyritykseksi valittu MTR-Isännöinti Oy tuottaa kokonaisvaltaista isännöintipalvelua asunto-osake- ja kiinteistöosakeyhtiöille Uudenmaan alueella. Palveluihimme kuuluvat perinteisten hallinto- ja talouspalveluiden lisäksi mm. tekninen isännöinti sekä laki- ja viestintäpalvelut. MTR-Isännöinti pitää huolta taloyhtiöstä ja sen asukkaista, ja varmistaa, että arki toimii sujuvasti. Asiakaskokemus on meille tärkein mittari ja ohjaa kaikkea toimintaamme.

Oletko kiinnostunut työskentelemään mahtavassa porukassa kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä?

Myyjä,

kauppaatko vaikka eskimoille jäätä ja hiekkaa Saharaan? Puhutko ihmiset pyörryksiin? Hienoa, mutta sitten tämä paikka ei ole sinulle. Etsimme nimittäin joukkoomme ratkaisumyyjää, joka osaa aidosti kuunnella ja jolla on kyky löytää asiakkaiden toiveet ja tarpeet.

Meillä tulet osaksi kasvavaa ja kehittyvää yritystä, jossa rakennamme tulevaisuuden isännöintiä. Tarjoamme sinulle nykyaikaiset työvälineet, organisaation tuen, mukavat työkaverit sekä hyvät työsuhde-edut.

Olemassa olevat liidit auttavat sinut alkuun ja ensimmäisten myyntien klousaus voi käydä nopeastikin, kun tartut maailmalla jo oleviin tarjouksiin. Verkostot ovat hyödyksesi, mutta arvostamme myös tuoreita ideoita uusien asiakkuuksien löytämiseen.

Tehtäväkenttääsi kuuluu esimerkiksi:

• taloyhtiöiden hallitusten kontaktointi ja tapaaminen (tarvittaessa myös ilta-aikaan)
  • myyntikäynnit yhdessä isännöitsijöiden kanssa
  • tarjousten teko, tarjousneuvotteluista vastaaminen ja sopimusten laatiminen
  • myyntitoiminnan ja -materiaalin kehittäminen
  • markkinoinnin suunnitteluun osallistuminen

Kilpailukykyinen palkkasi muodostuu pohjapalkasta sekä reilusta provisiosta.

Odotamme sinulta:

• kokemusta asiantuntijapalvelun myynnistä
  • intoa ja kiinnostusta oppia uutta sekä kykyä nähdä isännöintialan monet mahdollisuudet
  • itsenäistä työskentelyotetta, sillä kyseessä on uusi positio
  • pilkettä silmäkulmassa ja halua tulla osaksi työyhteisöä, jossa tykätään nauraa

Lisäksi kiinteistöalan tuntemus edesauttaa tehtävässä menestymistä, mutta ei ole ehdoton edellytys.

Lähetäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi osoitteeseen sanna.savolainen@mtr.fi 31.7.2022 mennessä. Kerrothan tekstissäsi onnistumisistasi myyntityössä, miksi olet kiinnostunut isännöintialasta ja mitä arvostat työnantajassa.

Mikäli sinulla herää kysyttävää tai haluat kuulla meistä lisää, voit soittaa HR-koordinaattori
Sanna Savolaiselle numeroon (09) 8387 2573 tai laittaa viestiä sähköpostitse 1.6.-30.6. välisenä aikana.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.07.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!