Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 05.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Palkanlaskija, Realia Isännöinti Oy, Kemi

Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Haemme nyt Kemin toimistollemme joukkoamme vahvistamaan

palkanlaskijaa

vastaamaan asiakasyhtiöidemme palkan- ja palkkioiden laskennasta.

Kemin toimistomme sijaitsee osoitteessa Kauppakatu 5.  Kemin talouspalveluiden tiimissä työskentelee 10 kirjanpitäjää, jotka hoitavat asiakasyhtiöiden taloustehtäviä yhteistyössä isännöitsijöiden ja kiinteistösihteereiden kanssa.

Tehtäviisi kuuluu asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden palkanlaskenta. Hallitset palkanlaskennan osa-alueet ja olet innokas kehittämään uutta palkan- ja palkkiolaskennan prosessiamme. Vastaat siitä, että sisäiset ja ulkoiset asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus, esimerkiksi laskentatoimen merkonomi tai tradenomi. Aikaisempi kokemus palkanlaskennasta on vahvaksi eduksi. Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot. Palkanlaskijan työtä rytmittävät toisinaan tiukatkin aikarajat, joten kykenet tehokkaaseen työskentelyyn myös kiiretilanteissa.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen Suomen suurim­massa kiinteistöjohtamisyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla taukojumppia, lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, haethan tehtävää viimeistään 5.2.2021 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?c308d935. Tehtävä alkaa 15.2.2021 tai sopimuksen mukaan. Lisätietoja tehtävästä antaa talouspalvelupäällikkö Marianne Kostiander, marianne.kostiander@realia.fi.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana: www.realiaisannointi.fi/hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 05.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!