Talousasiantuntija / asiakaspalvelija, Iljan Isännöintikeskus Oy, Iisalmi

Etsitkö hyvää ja rentoa työyhteisöä tai uusia haasteita? Oletko miettinyt voiko töitä tehdä myös eritavalla? Meidän missiomme on tehdä asiakkaidemme arjesta helpompaa. Iljan Isännöintikeskus Oy nykyaikainen isännöintitoimisto. Olemme positiivisia, avoimia ja rehellisiä. Arvostamme itseämme, asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneita.

Etsimme kasvavaan työyhteisöömme alan ammattilaisia tai jotka haluavat tällaiseksi tulla. Haemme

ammattitaitoista talousasiantuntijaa ja asiakaspalvelijaa

Iisalmen toimipisteelle.

Odotamme hakijalta reipasta asiakaspalveluotetta, oma-aloitteisuutta, itseohjautuvuutta, kykyä ottaa vastuuta ja kykyä työskennellä paineen alla. Edellytämme hakijoilta vahvaa ATK-osaamista. Katsomme eduksi kokemuksen ja koulutuksen haettavaan työtehtävään.

Tarjoamme sinulle tiiviin työyhteisön, inspiroivan ilmapiirin ja asianmukaiset työkalut.

Tehtäviisi kuuluu asiakasyhtiöidemme kirjanpitotyöt, Iisalmen toimipisteen ylläpito ja asiakaspalvelu sekä yrityksen puhelinvaihteen asiakaspalvelu. Tässä tehtävässä voit kasvaa myös kirjanpidon ammattilaiseksi.

Odotamme asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpitotöiden ymmärtämistä. Katsomme eduksi koulutuksen ja kokemuksen kirjanpitotöistä sekä isännöintialan tuntemuksen.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Ilja Knuutinen 045 231 7151, ilja.knuutinen@iljanisannointikeskus.fi

Hakemukset tulee toimittaa 14.5.2021 mennessä ilja.knuutinen@iljanisannointikeskus.fi