Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen asiantuntija, Isännöintipalvelu Isarvo, Varkaus

Isännöintipalvelu Isarvo on palvellut asiakkaitaan menestyksellisesti jo kolme vuosikymmentä. Tarjoamme nykyaikaista isännöintipalvelua yhdeksällä paikkakunnalla ja kattavaa tilitoimistopalvelua Heinävedellä. Työllistämme n. 50 palveluhenkistä isännöinnin ja taloushallinnon ammattilaista. Olemme asiakaslähtöinen toimisto ja pidämme hyvää huolta asiakasyhtiöiden taloudesta, kiinteistöstä ja asukkaista sekä kirjanpitoasiakkaista. Perheyhtiönä olemme joustavia sekä pitkä kokemuksemme alalta on tuonut myös uutta näkemystä arvostamaamme isännöinti- ja tilitoimistoalaan.

Haemme nyt

teknistä asiantuntijaa

vakituiseen työsuhteeseen Varkauden toimistolle!

Toimit Pohjois-Savon alueella ja työtehtäviisi kuuluvat mm. kiinteistöjen kunnossapidon, korjausten ja kiinteistönhoidon teettäminen ja johtaminen, korjaushankkeiden järjestäminen ja valvonta, osakkaiden muutostyöhankkeiden hallinta (mm. valvonta), pienurakoiden työselityksien ja hankeasiakirjojen laadinta sekä muita monipuolisia toimistotehtäviä.

Huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta, sekä tuotat ratkaisuja jotka kehittävät kiinteistölle lisäarvoa. Toimit ennakoivasti, sinulla on ahkera työskentelyote, paineensieto- ja organisointikykyä sekä hyvät vuorovaikutustaidot!

Hakijalta odotamme:

• Teknisen alan koulutusta
  • Kokemusta asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden rakennusten sekä asuntojen kunnossapidosta
  • VTT:n sertifikaatti vesieristysten tarkastukseen
  • Ymmärrystä asunto-osakeyhtiöiden lainsäädännöstä ja taloudenpidosta
  • Oman auton käyttömahdollisuutta

Tarjolla on vastuullinen, haastava ja mielenkiintoinen työ sekä kilpailukykyinen palkka. Mukavien työkavereiden lisäksi pääset työskentelemään modernin toiminnanohjausjärjestelmän parissa!

Mikäli koet olevasi etsimämme tekijä – jätä hakemuksesi pian, kuitenkin viimeistään 6.9.2020! Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävään valittu henkilö työllistyy suoraan Isännöintipalvelu Isarvolle, rekrytointiprosessi toteutetaan yhteistyössä Go On henkilöstöpalveluiden kanssa.

Lisätietoja paikasta antaa tarvittaessa Go On henkilöstöpalveluiden Hr-asiantuntija Maija Kallio, 0405603013 (ma-pe 8-16) tai sähköpostitse maija.kallio@go-on.fi mailto:maija.kallio@go-on.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 06.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!